شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علمای خوزستان

حوزه/ آیات موسوی جزایری و شفیعی و همچنین حجج الاسلام و المسلمین حسن زاده و حاجتی در ماه مبارک رمضان، به صورت روزانه برنامه داشته و به سخنرانی می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، آیات موسوی جزایری و شفیعی و همچنین حجج الاسلام و المسلمین حسن زاده و حاجتی در ماه مبارک رمضان، به صورت روزانه برنامه داشته و به سخنرانی می‌پردازند.

بر اساس این گزارش، «سیمای سحرخیزان» عنوان برنامه‌ای است که سحرگاهان ماه مبارک رمضان از سیمای مرکز خوزستان پخش و در این برنامه آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان به تفسیر زیارت جامعه کبیره می‌پردازد.

همچنین تفسیر قرآن و درس اخلاق آیت الله شفیعی، عنوان دومین برنامه است که هر روز پس از اقامه نماز ظهر در مسجد شفیعی واقع در میدان شهدا برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، گفتگوی اختصاصی حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده، با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز پیرامون «فرصت‌های طلایی ماه رمضان برای جوانان»، عنوان سومین برنامه از مجموع برنامه‌ها در ایام رمضانُ الکریم است، که مخاطبان می‌توانند متن کامل آن را در خروجی این رسانه، مشاهده نمایند.

 آخرین برنامه از مجموعه برنامه‌های علمای خوزستان در ماه مبارک رمضان به نشست‌های اخلاقی حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، با طلاب اهوازی اختصاص دارد  که این برنامه نیز پس از نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

گفتنی است، متن کامل سخنان علمای خوزستان به صورت روزانه در خروجی خبرگزاری «حوزه» قرار خواهد گرفت و علاقه‌مندان می‌توانند آن را مشاهده و مطالعه نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نبوی IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    0 0
    سلام علیکم حضرت آیت الله شفیعی هر روز صبح در رادیو خوزستان مطلبی با عنوان «توبه» را ارائه می کنند.