جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‎الاسلام والمسلمین عباس اسکندری

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری گفت: سرمایه گذاری و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی با استخراج منابع آن از سیره و روش اهل بیت(ع) امکان پذیر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام  والمسلمین اسکندری درنشست شورای عمومی فرهنگ استان قم گفت: با هماهنگی که دفتر تبلیغات با اساتید تفسیر قرآن کریم داشته است در ماه مبارک رمضان مفسرین به کل کشور اعزام شده اند و فقط در سطح شهر قم 60 جلسه تفسیر قرآن کریم برپا می باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: گسترش جلسات تفسیری و گسترش فعالیت های قرآنی درمحافل خانگی از جمله برنامه های پیش روی این سازمان در راستای فعالیت های فرهنگی در سطح شهر می باشد.

وی با اشاره به نهادینه سازی فرهنگ اقتصاد مقاومتی در متن عمومی جامعه، خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی با استخراج منابع آن از سیره و روش اهل بیت(ع) امکان پذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین  اسکندری در ادامه اظهار داشت: پرداختن به مساله اقتصاد مقاومتی بدون در نظر گرفتن مبانی اقتصادی اهل بیت(ع) نمی تواند کارساز باشد و باید مبانی آن ها به صورت کافی و لازم در این مسئله در نظر گرفته شود.

وی در پایان تاکید کرد: گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در متن عمومی نیاز به یک اتحاد کلی دارد و باید تمامی دستگاه ها نگاه جدی تری نسبت به این مساله داشته باشند.

انتهای پیام // ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha