پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
منصور فرجی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فرجی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) خط بطلان بر تمام بافته های دنیای مدرن و انحرافی تمدن جهانی کشید، گفت: امام راحل لیبرال دموکراسی، فمینیسم، کمونیسم، سوسیالیسم و ده ها «ایسم» دیگر را به چالش بطلان و جایگزینی ایمان کشاند.

حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، ضمن تسلیت فراررسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: ایشان مردی به عظمت تاریخ بشریت، تجلی گران بهای پیامبران اولواالعزم و جلوه تام ائمه اطهار( ع) که معجزه اش ید بیضا دارد، بوده است.

وی با بیان اینکه ایمان، اراده، عزم، توکل، اقتدار، شکوه، هیبت، مقاومت در مقابل کفر و خستگی ناپذیری در برابر مشکلات از جمله صفات و خصوصیات امام راحل بوده است، ابراز داشت: نگاه نافذ و شجاعت، ساده زیستی، مناجات، گریه، مردمی بودن و ... ایشان را به اسطوره ای تبدیل کرد که جهان بشریت را به حرکت انداخت.

مدیر حوزه علمیه کاشان، با اشاره به اینکه خمینی کبیر علاوه بر اینکه خدمتگزار ملت ایران بود، رهبری برای جهان بشریت نیز بوده است، خاطرنشان ساخت: امام راحل را باید از نو شناخت؛ البته اگر توانی برای شناخت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی با اشاره به اینکه امام راحل را باید در وصایایش و شخصیتش را  باید در اقتدارش یافت، گفت: ایشان به راستی امامی بود که در عرصه کفر و الحاد فراگیر جهانی به میدان آمده و احیاگر ارزش های فراموش شده انسانیت بوده است.

مدیر حوزه علمیه کاشان در ادامه امام خمینی(ره) را نماد واقعی انبیاء الهی دانست و گفت: ایشان ظاهری پیر ولی باطنی قدرتمند و متکی به خدا داشت.

وی در پایان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) خط بطلان بر تمام بافته های دنیای مدرن و انحرافی تمدن جهانی کشید، تصریح کرد: امام راحل لیبرال دموکراسی، فمینیسم، کمونیسم، سوسیالیسم و ده ها «ایسم» دیگر را به چالش بطلان و جایگزینی ایمان کشاند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha