جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق

حوزه/ سید عمار حکیم در مورد ترک نهی از منکر و بی اعتنایی مردم به مسئولیت خود در قبال اصلاح جامعه هشدار داد و خاطر نشان کرد مسئولیت همه ما نصیحت است بدون اینکه منتظر نتیجه آن باشیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق شب گذشته طی سخنرانی رمضانی در دفتر خود در بغداد درباره مسئولیت همگانی اصلاح جامعه صحبت کرد.

وی تاکید کرد: مایه تاسف است که بیشتر مردم هنگامی که با منافع شخصی روبرو می شوند نمی توانند خویشتنداری کنند و در چنین جامعه ای نهر از منکر ضرورت ویژه ای پیدا می کند و مسئولیت همه ما نیز نصیحت است بدون اینکه منتظر نتیجه آن باشیم.

رئیس ائتلاف ملی عراق در ادامه سخنان خود در مورد ترک نهی از منکر و بی اعتنایی مردم به مسئولیت خود در قبال اصلاح جامعه هشدار داد و خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر و مسئولیت پذیری در اصلاح جامعه از اموری است که اسلام به آن توجه داشته و مردم را به آن دعوت می کند.

روز گذشته همچنین فرستاده ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ائتلاف بین المللی ضد داعش با سید عمار حکیم دیدار کرد.

حجت الاسلام حکیم در این دیدار تاکید کرد: عراق از طریق سرعت بخشیدن به تصویب قانون انتخابات و انتخاب نهاد جدیدی برای اجرای انتخابات به دنبال برقراری دموکراسی در عراق است.

طرفین در این دیدار همچنین به بررسی اوضاع منطقه و عراق پرداختند و تاکید کردند با توجه به نزدیکی نابودی داعش در عراق همه باید به فکر تفاهم ملی باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha