جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 حجت الاسلام عابدینی

نماینده ولی فقیه در استان قزوین موضوع «نفوذ» را یکی از جدی‌ترین مباحث در کلام رهبر معظم انقلاب معرفی کرد و گفت: سند ۲۰۳۰ یکی از جدی‌ترین و مفتضح‌ترین مصادیق نفوذ بود و با پذیرش آن، به آبروی ملت لطمه وارد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی پیش از ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان که درد فتر امام جمعه برگزار شد، به سند 2030 اشاره کرد و گفت: در این سند بیشتر به خطر محتوا توجه می‌شود؛ در حالی که اصل سند از محتوا خطر بیشتری داشته و نباید از آن غفلت شود.

وی افزود: پذیرش سند ۲۰۳۰ به این معناست که خیلی راحت بپذیریم که دیگران برای ما نسخه نوشته و با این کار ما را تحقیر کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین صدور انقلاب را یکی از آرمان‌های والای امام خمینی (ره) معرفی کرد و افزود: تحقیر ما در سند ۲۰۳۰ اینگونه رقم خورد که آن‌ها می‌گویند شما که می‌خواستید انقلابتان را به همه جهان صادر کنید، کارتان به جایی رسیده است که ما برای شما دستورالعمل زندگی، سبک زندگی و فرهنگ صادر می‌کنیم.

وی موضوع «نفوذ» را یکی از جدی‌ترین مباحث در کلام رهبر معظم انقلاب معرفی و اظهار داشت: سند ۲۰۳۰ یکی از جدی‌ترین و مفتضح‌ترین مصادیق نفوذ بود و با پذیرش آن، به آبروی ملت لطمه وارد شد.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دولت تا آخر مقاومت کرد تا دستور اجرای مصوبه امر به معروف و نهی از منکر را اجرا نکند؛ اما حکم اجرای سند ۲۰۳۰ را با عجله و شتاب صادر کرد.

امام جمعه قزوین به محتوای سند ۲۰۳۰ هم اشاره و یادآور شد: در محتوای سند ۲۰۳۰ کدهایی وجود دارد و یکی از آن‌ها تعریف خانواده است که در آن ازدواج دو زن با یکدیگر و دو مرد با یکدیگر را در قالب خانواده در نظر گرفته می‌شود و این موضوع خطر بزرگی برای خانواده‌ها به شمار می‌آید.

وی عنوان کرد: اگر روی اصول و مبانی دینی، قانونی، قرآنی و انقلابی تکیه کنیم، موضع‌گیری خودمان را آن گونه که باید انجام داده‌ایم و هم جناحی عمل نکرده‌ایم که ما را منتصب به جناح خاصی بکنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ابراز کرد: حرام خدا همیشه حرام، حلال خدا همیشه حلال، واجب خدا همیشه واجب، فحشا و بی‌بند و باری و دروغ همیشه بد و قبیح است و به حزب و جناح مربوط نیست و اگر همین موارد را تبیین کنیم، هم مواضع خودمان را مطرح کرده‌ایم و هم به طرفداری از حزب و جناح خاصی مبتلا نشده‌ایم.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: با وجود همه تبلیغات بیرونی و داخلی، از دوران مبارزات انقلابی تاکنون هیچ زمانی جناح متدین و مؤمن به اندازه امروز قوت و قدرت نداشته است و خوشبختانه امروز موقعیت جناح متدین بسیار خوب است.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری، قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور در امور استان‌ها و ابوالفضل معصومی‌فر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین مهمانان ویژه نشست ائمه جمعه استان بودند و به ارائه گزارشی از فعالیت‌های حوزه کاری خود پرداختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha