جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ بسام/روحانی مجاهد عراقی

روحانی مجاهد عراقی با اشاره به نفس‌های آخر داعش در عراق گفت: قهرمانان حشدالشعبی مقدس و نیروهای امنیتی مانند اسطوره‌ای از اساطیر زمان هستند که تکرار نمی‌شوند. آنها علاوه بر مواجهه با دشمنان، با بالا رفتن درجه گرما در بعضی از مناطق به بیش از ۵۰ درجه سانتی گراد مواجهند و زیر نور خورشید در حالی‌که روزه دار هستند، با دشمنان می‌جنگند...

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در روزهایی که تروریست های تکفیری داعش در عراق و سوریه نفس های آخر خود را می زنند و اربابان عربی غربی و صهیونیستی آنها دلواپس شکست نقشه هایشان در منطقه هستند رزمندگان حشد الشعبی با قوت تمام در گرمای شدید ماه مبارک رمضان به دنبال پاکسازی کامل عراق از لوث تروریست ها و حامیانشان هستند.

شیخ بسام کریم از روحانیون و مبلغان حشد الشعبی با اشاره به حال و هوای ماه مبارک رمضان در جبهه های عراق و پیشروی های گسترده ارتش و نیروهای بسیج مردمی عراق به توصیف رزمندگان پرداخت و  در گفت و گو با سرویس بین الملل حوزه گفت: زبانم قاصراست از توصيف قومی كه پيوند دادند دلهایشان را با سپر آهنين وبرخاستند برای دفاع از دين وانگشتهايم قاصراست از نوشتن و وصف كسانی كه در روز در برابر دشمن شيرند ودرشب در ارتباط با خدا خاشعند وهنگامی كه اسم این قهرمانان در هنگام نوشتن آورده می شود ؛ قلم می شكند. اما برای وفاداری به شهدا  و زنده نگه داشتن یاد آنها برخی از رفتارها و حالاتشان را بیان می کنم.

وی ادامه داد: حال و هوای قهرمانان ما امروز در این ماه مبارک و پرفضیلت رمضان در حالی است که آنها با بدترین و سرسخت ترین دشمنان اسلام می جنگند، مانند حال مولای ما حضرت علی اکبر (ع) در روز عاشوراست. هنگامیکه ایشان  از معرکه جنگ به سمت سید الشهدا (ع) بازگشت و فرمود پدرعطش من را می کشد و گرمای گرز و آهن بر من فشار آورده است، سید الشهدا(ع) به حال فرزندش گریه کرد و او را سفارش به صبر کرد و مژده شهادت را به فرزندش داد.

 

مجاهدان عراقی

مجاهد عراقی تصریح کرد: در واقع حال قهرمانان ما در جبهه های عراق چنین است زمانی که عطش بر آنها سخت می شود و سنگینی تجهیزات آنها را خسته می کند به سمت امام زمانشان حجت بن الحسن (ع) می روند و حال خود را به ایشان شکایت می کنند پس ایشان نیز رزمندگان را به صبر و ثبات دعوت می کند تا به یکی از دو حسنه پیروزی یا شهادت برسند.

مقاومت رزمندگان حشد الشعبی در گرمای بالای ۵۰ درجه در جبهه های عراق

وی با اشاره به شرایط بسیار سخت جنگ در فصل تابستان و در ماه مبارک رمضان گفت: قهرمانان ما از حشد الشعبی مقدس و نیروهای امنیتی مانند اسطوره ای از اساطیر زمان هستند که تکرار نمی شوند.آنها علاوه بر اینکه مواجه با دشمنان هستند، با بالا رفتن درجه گرمایی که در بعضی از مناطق به بیش از 50 درجه سانتی گراد می رسد مواجهند و زیر نور خورشید در حالیکه در ماه مبارک رمضان روزه دار هستند با دشمنان می جنگند.

 

مجاهدان عراقی

 فرزندان علی(ع) ندای مرجعیت خود را لبیک گفتند

روحانی مجاهد عراقی گفت: در واقع هرصبر و عزم و اراده و شجاعت این بندگان خدا به خاطر خداست. بله این نفسی است که از مولای ما امیر المونین (ع) گرفته شده و در حالی که به یاد می آورند که سر شریف امام علی (ع) با ضربه شمشیر ابن ملجم در مسجد کوفه معظم مورد اصابت قرار گرفت و به یاد می آورند  که محاسن مبارکش با خون مطهرشان خضاب شد، نفسی که استمرار دارد و در مقابل فرزندان ابن ملجم؛ کسانی که می خواهند بشکافند عظمت دین را چنانچه جدشان ابن ملجم سر امیر المونین(ع) را شکافت. اما نمی گذاریم به خواسته شان برسند و اولاد علی (ع) ندای مرجعیت را پاسخ گفتند و برای یاری دینشان خارج شدند، چراکه مرجعشان آنها را دعوت به جهاد کفایی برای دفاع از مقدساتشان کرد.

وی افزود: بنابراین رزمندگان خانواده و مالشان را رها کردند و جان و قلوبشان را بر دستانشان گذاشتند تا پاسخ تجاوز متجاوزان را بدهند و برنامه ها و توطئه های دشمنان را به شکست بکشانند.

شیخ بسام خاطر نشان کرد: خداوند بالای سر آنهاست و صفا و صمیمیت ضمایر ایشان را می بیند و اخلاص نیت هایشان را می داند پس آنها را توصیه و سفارش به نابودی خوارج عصر که همان داعش هست می کند و در حال حاضر رزمندگان به مرز سوریه رسیدند و خوارج عصر را تعقیب می کنند. این دشمنان كسانی هستند که از دست فرزندان امام علی(ع) از مرزهای شهر بغداد،و قبل از تأسيس بسيج مردمی عراق و کنترل مرزهای بغداد فرار کردند.

وی در پایان گفت: در پایان فرج امام زمانمان حجت ابن الحسن(ع) را می خواهیم و برای مجاهدانمان پیروزی و ظفر خواهانیم و اینکه در پاداش آنها ما را شریک کنند و ما را با آنها قرار دهند و این آخرین خواسته و دعای ما است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha