جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین بر ضرورت ترویج فرهنگ نماز و قرآن تاکید کرد و گفت: مردم در ایام ماه مبارک رمضان حضور موثر و با نشاطی در مساجد و برنامه های قرآنی و دینی داشتند که باید در طول سال تداوم یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در جمع مدیران مدارس علمیه قزوین ضمن قدردانی از حضور مردم ایران در برنامه های ماه مبارک رمضان و همچنین شرکت باشکوه در راهپیمایی روز قدس و نماز عید سعید فطر اظهار داشت: مردم در ایام ماه مبارک رمضان حضور موثر و با نشاطی در مساجد و برنامه های قرآنی و دینی داشتند که باید در طول سال تداوم یابد.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه با قدردانی از صدا و سما در پخش برنامه های مناسبتی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ماه رمضان امسال، رسانه ملی با تولید و پخش برنامه های جذاب مذهبی، تاثیرگذاری خوبی داشت که جای قدردانی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: در پرتو تعامل حوزه علمیه قزوین با شبکه استانی گام های موثری در تولید برنامه های تبلیغی و ترویجی برای فهم آموزه های قرآن کریم و عمل به احکام نورانی آن، بیش از پیش برداشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان گفت: وظیفه ما هدایت مردم به سمت رشد و تعالی معنوی است، لذا باید بر ترویج فرهنگ نماز و قرآن در رسانه‌ها تاكید شود، چرا که حتی مقام معظم رهبری  بارها بر این مهم ناکید فرموده اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha