پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام صفی خانی

حوزه/ حجت الاسلام صفی خانی تصریح کرد: ۳۸ سال افتخار، عزت، عبور از گردنه های سخت و مسیرهای پر پیچ و خم و سربلندی نظام جهوری اسلامی با اطاعت از رهبری و ولایت فقیه به دست آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علاالدین صفی خانی، عصر امروز در جمع مسئولین حلقه های صالحین طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزارشد به جایگاه ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز بعد از گذشت  38 سال از انقلاب اسلامی، دشمن در جنگ نرم، ولایت فقیه را مورد هدف قرار داده است.

وی با اشاره به این که 38 سال افتخار، عزت، عبور از گردنه های سخت و مسیرهای پر پیچ و خم و سربلندی نظام جهوری اسلامی با اطاعت از رهبری و ولایت فقیه به دست آمده است، ادامه داد: انقلاب اسلامی در نخستین روزهای تولدش با انواع ترورها، ناملایمات و هشت سال جنگ تحمیلی مواجه شد و دشمنان قسم خورده انقلاب و استعمار از هیچ توطئه ای دریغ نکردند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:  نعمتی که در روز قیامت از آن سؤال می شود، حبّ ولایت است و خداوند متعال از بندگانش بعد از توحید و نبوت از محبّت به اهل بیت(ع) سؤال می کند. زمانی که انسان به محبت ولی برسد، به سمت بهشت هدایت می شود و دنیای آباد مومن او را به سمت بهشت و آخرت می کشاند.

وی افزود: امروز همان گونه که مقام معظم رهبری هم بیان کرده اند، نظام سلطه در قبال جمهوری اسلامی ایران یک مسأله دارد و آن تدیّن به امر ولایت است که اگر آن را از ما بگیرند، مسأله برای آنها حل می شود.

حجت الاسلام صفی خانی با اشاره به اینکه دشمن نشان داده  که حمله به ولایت فقیه اصلی ترین برنامه اوست، خاطر نشان کرد:  امروز دشمن عمق استراتژیک ما را هدف قرار داده و در صدد وارد کردن خدشه به اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین در پایان تصریح کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی، ولایت فقیه است که بزرگترین نعمت خداوند به ماست و باید در تمام مراحل زندگی از ولایت تبعیت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha