جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با صدور پیامی، آزادی موصل را به علما و مرجعیت شیعه، اعتاب مقدس معصومین علیهم السلام، مردم و دولت عراق تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم به مناسبت آزادسازی موصل بدین شرح می باشد:
بسمه تعالی
آزادسازی موصل از حضور منحوس فرزندان نامشروع وهابیت و استکبار جهانی در ایامی که محبان اهل بیت علیهم السلام در سراسر گیتی داغدار جسارت وهابیت به قبور مطهر ائمه معصومین علیهم السلام مدفون در بقیع هستند، نوید بخش نابودی این فرقه ضاله گردید. داعش، میوه شجره خبیث وهابیت، سه سال بالاترین جنایت ها و ظلم ها را علیه مردم زجرکشیده عراق روا داشت و بیداری علما و مرجعیت شیعه در این کشور، خیل عظیم نیروهای مردمی را در کنار ارتش و دولت عراق بسیج کرد و سرانجام با ایثار و ریخته شدن خون بهترین فرزندان عراق، امروز شاهد آزادسازی کامل موصل هستیم.
بنده این پیروزی را به علما و مرجعیت شیعه، ملت، دولت، ارتش و اعتاب مقدس معصومین علیهم السلام عراق تبریک می گویم و امیدوارم خداوند متعال پیروزی های مسلمانان را در مسیر نابودی کامل این تفکر خطرناک افراطی فراهم آورد.
سید محمد سعیدی
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام جمعه قم

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha