شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین امینی

حوزه/ مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون گفت: آمریکا و ایادی استکبار جهانی تلاش می کنند که از طریق جنگ نرم و مسموم کردن ذهن جوانان و ترویج بی عفتی و بی حجابی، نسل کشی دینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مجتبی قائد امینی، صبح امروز در نشست کارگروه حجاب و عفاف که با حضور خواهران مبلغه حوزه قزوین، در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت:  آمریکا و ایادی استکبار جهانی تلاش می کنند که از طریق جنگ نرم و مسموم کردن ذهن جوانان و  ترویج  بی عفتی  و بی حجابی،  نسل کشی دینی کنند.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون با تاکید بر این که دشمن به دنبال زمین گیر کردن مسلمانان در عرصه فرهنگی است، ادامه داد:  ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی در این دوران بهترین راهکار مقابله با جنگ نرم  دشمن است.

وی با بیان اینکه دشمنان در شبکه های اجتماعی به دنبال رواج بی حیایی و بی عفتی هستند، تصریح کرد: فضای مجاری و شبکه های مجازی علاوه بر محاسن و خوبی ها، ضررهای بسیاری را هم به همراه دارند، لذا باید ابتدا فرهنگ استفاده از این ابزارهای روز را نهادینه کرد.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون تصریح کرد:  دشمنان از هر طریق ممکن سعی در نفوذ بین مردم و سست کردن عقاید و آرمان های آنها را دارند و تنها راه برخورد با نقشه های دشمنان، هوشیاری در این زمینه است.

وی با اشاره به ولنگاری فرهنگی، افزود: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف باورهای دینی و اسلامی جامعه ایرانی هستند و وظیفه ماست که با هوشیاری و آگاهی کامل توطئه های شوم دشمن را خنثی کنیم

برپایه این گزارش، در این نشست خواهران مبلغه، مطالبی را در رابطه با راهکارهای ترویج حجاب و عفاف در جامعه بیان کردند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha