چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
راشد الراشد

حوزه/ الراشد گفت: امروز تمام مردم بحرین حبس خانگی و مجبور به سکوت هستند و فقط یک یادداشت کوچک در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی کافی است تا نویسنده آن زندانی شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، راشد الراشد از سران جریان العمل الاسلامی بحرین در گفتگو با پایگاه عربی مهر گفت: بحرین توسط چهار قدرت اشغال شده است که عبارتند از نظام آل خلیفه که با تکیه بر دیکتاتوری می خواهد قدرت مطلق کشور باشد و قدرت های دیگر اشغالگر بحرین نیز عبارتند از غرب، آمریکا و عربستان که با هم برای جلوگیری از تحقق خواسته های ملت بحرین ائتلاف کرده اند.

وی افزود: نظام آل خلیفه فقط شیخ عیسی قاسم را حبس خانگی نکرده است، بلکه امروز تمام کشور با مدیریت پلیسی ادره می شود و نیروهای امنیتی و مزدوران نظام شبانه روز با سلاح و خودروهای نظامی در خیابان ها رفت و آمد می کنند، چون تا کنون نتوانسته اند آتش انقلاب را خاموش سازند و موج بازداشت ها و حمله به خانه های مردم همچنان ادامه دارد و این بزرگ ترین دلیل بر پیروزی اراده مردم است.

عضو العمل الاسلامی بحرین ادامه داد: امروز تمام مردم بحرین حبس خانگی و مجبور به سکوت هستند و فقط یک یادداشت کوچک در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی کافی است تا نویسنده آن زندانی شود.

وی خاطر نشان کرد: سلب آزادی ها و بستن دهان ها و تمام اوضاع سیاسی بحرین امروز این پیام را دارد که کشور در حال سرکوب و رفتارهای پلیسی است که این رفتارها حتی به زنان نیز رسیده است.

الراشد تاکید کرد: مردم بحرین همچنان به انقلاب و فریاد عدالت خواهی خود ادامه خواهند داد و امروز مردم خواستار قصاص دیکتاتور بحرین یعنی حمد هستند که تمام معیارهای اخلاقی و دینی و حقوقی را زیر پا گذاشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha