جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار هیئت حوزوی با علمای لبنان

حوزه/ شیخ محمد یزبک رئیس شورای شرعی حزب الله از هیئت حوزوی ایرانی متشکل از مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی و تعدادی از اساتید و فضلای حوزوی استقبال کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد یزبک رئیس شورای شرعی حزب الله از یک هیئت حوزوی ایرانی متشکل از حجت الاسلام علی خادمی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، حجت الاسلام قدیمی مسئول فرهنگی دانشگاه پزشکی، حجت الاسلام حجت سالاری مکی مدیر حوزه های علمیه خراسان و تعدادی از اساتید و فضلای حوزوی استقبال کرد.

در این دیدار پیرامون محور توجه به مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف از دست اشغالگران صهیونیست غاصب بحث و گفتگو شد.

تفکر تکفیری تاریخ، حاضر و آینده مسلمین را تهدید می کند

از طرف دیگر شیخ عبد الله جبری دبیرکل جنبش "الامة" لبنان از هیئتی به ریاست حجت الاسلام علی خادمی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسن شمالی استقبال کرد.

این هیئت، تلاش های وحدت گرایانه ای که شیخ عبد الله جبری زندگی خود را وقف آن کرد، ستود و اشاره کرد:  خطر تجزیه و تقسیم امت اسلامی را تهدید می کند و این مستلزم این است که همگی با آن مقابله کنند؛ چرا که پیامد های منفی آن همه را در بر می گیرد و هیچ کس مستثنا نخواهد بود.

شیخ جبری بر اهمیت افزایش همکاری بین مسلمین و کنار زدن تعصب و خشنونت در مبارزه با تفکر تکفیری که تاریخ، حاضر و آینده مسلمین را تهدید می کند، تاکید کرد و افزود: ما باید از راه دانش افزایی، گفتگو و وحدت با افراطی گری مبارزه کنیم.

شیخ جبری اشاره کرد: باید به وعده های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در توقف جنگ در برخی استان های سوریه اعتماد نکنیم، به ویژه بعد از اینکه نیرو های عراقی و سربازان ارتش سوریه در مرز های مشترک به هم رسیده اند.

وی نسبت به ماجراجویی آمریکایی- اسرائیلی- عربی در جولان اشغالی هشدار داد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha