پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ناصر هدایتی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد از برپایی نماز جماعت هفت بوستان نماز با حضور روحانیون اعزامی از قم و مشهد و مربیان کودک و نوجوان در این شهرستان به مناسبت تعطیلات تابستانی خبر داد.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی بجنورد اظهار داشت: در تعطیلات تابستان امسال هفت بوستان نماز در شهر و روستاهای اطراف بجنورد با حضور روحانیون قم و مشهد و مربیان کودک و نوجوان برپا شده و برنامه‌هایی برای این کودکان و نوجوانان برگزار می‌کنند.

وی افزود: همچنین اعزام هشت کاروان روستایی «دین، نشاط و زندگی» به مناطق مختلف این شهرستان نیز از برنامه‌های تبلیغات اسلامی برای غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی است.

حجت‌الاسلام هدایتی ادامه داد: هشت کاروان دین و نشاط و زندگی در هشت روستای استان با حضور روحانیون آموزش دیده به اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی خواهند پرداخت.

وی گفت: امسال همچنین هفت بوستان نماز در شهر و روستاهای اطراف بجنورد با حضور روحانیون قم و مشهد و مربیان کودک و نوجوان برپا شده و برنامه‌هایی برای این کودکان و نوجوانان برگزار می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد اظهار داشت: اجرای برنامه‌های قرآنی، معارف، عقیدتی و احکام، اردوی دو روزه ویژه دختران و پسران نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای ایام تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است.

وی استفاده درست از اوقات فراغت و بیهوده نگذراندن زمان ازجمله وقت‌گذرانی در فضای مجازی و مصونیت در مقابل هجمه‌های فرهنگی را از اهداف این برنامه‌ها عنوان کرد.

حجت‌الاسلام هدایتی با بیان اینکه طرح اوقات فراغت با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح اوقات فراغت تبلیغات اسلامی فرصتی برای ارتقای سطح دینی، فرهنگی و اخلاقی جوانان است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خوزستان IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
    0 0
    دوپینگ بازیكن استقلال حوالی عصر دیروز شایعه شد فدراسیون پزشكی نامه محرمانه‌ای به باشگاه استقلال ارسال كرده و مدعی شده بازیكن این تیم دوپینگی است