سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان با تمرکز بر موضوع ترویج بی بند و باری و بی حجابی و بی عفتی، در صدد مقابله با اسلام و انحراف جامعه اسلامی و انقلاب هستند، لذا زنان و دختران باید با حفظ حجاب و رعایت عفاف، از مرزهای اعتقادی و ارزش های اسلامی دفاع می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در جمع بانوان منتخب شهرستان تاکستان که به مناسبت هفته حجاب وعفاف در دفتر امام جمعه این شهر برگزارشد، به موضوع حجاب وفاف در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش می کند تعادل خانواده ها را با ترویج بی حجابی بر هم زند.

وی افزود: دشمنان از طریق بر هم زدن تعادل خانواده ها از روزنه هایی همچون مد کردن بد حجابی در جامعه استفاده می کنند که به دنبال آن موضوع حیاء، عفت، شرف، غیرت و در نهایت عزت نفس مردان و زنان ایرانی زیر سؤال می رود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رعایت و حفظ حجاب از واجبات دینی بوده و بیشترین خیر و سعادت بشری در آن نهفته است، تصریح کرد: بدحجابی و بی حجابی، بنیان خانواده ها را از هم می پاشد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با تاکید بر این که حجاب و عفاف با بسیاری از مسائل پیوند خورده  است، ابراز داشت: زنان باید ضمن درک جایگاه زن در اسلام و شناخت دشمنی دشمنان جهت تخریب و تنزیل این جایگاه و تبدیل آن به کالا و ابزاری برای استفاده مادی و اقتصادی، با حفظ حجاب خود، در مقابل توطئه ها ایستادگی نمایند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان با تمرکز بر موضوع ترویج بی بند و باری و بی حجابی و بی عفتی، در صدد مقابله با اسلام و انحراف جامعه اسلامی و انقلاب هستند، لذا زنان و دختران با حفظ حجاب و رعایت عفاف، از مرزهای اعتقادی و ارزش های اسلامی دفاع می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با اشاره به رواج سبک زندگی غربی، گفت: دشمنان حجاب و عفاف را یکی از مهم‌ترین موانع عملیاتی کردن توطئه‌های خود برای تخریب اسلام و نظام اسلامی می‌دانند و تضعیف پایبندی به حجاب در سطح جامعه، همواره در دستور کار آنها قرار گرفته است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha