پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمدی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه نیمه وقت بقیة الله(عج) قزوین به گسترش روز افزون شبهات دینی از سوی دشمنان نظام اسلامی در جامعه اشاره کرد و گفت: تهی کردن هویت دینی نسل جوان هدف دشمن از ترویج این شبهات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام غلامرضا محمدی، نیز در این دیدار به تلاش دشمنان برای ترویج شبهات و تحریف دین اسلام اشاره کرد و گفت: هدف همه فعالیت های دینی، ارشاد و هدایت مردم است.

مدیر مدرسه علمیه نیمه وقت بقیة الله(عج) با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر انقلابی گری، گفت: استفاده از کلید واژه «انقلابی» و «انقلابی گری» از جانب معظم له به دلیل ناکام گذاشتن دشمن از انقلابی زدایی است.

وی به گسترش روز افزون شبهات دینی از سوی دشمنان نظام اسلامی در جامعه اشاره کرد و افزود: تهی کردن هویت دینی نسل جوان هدف دشمن از ترویج این شبهات است.

حجت الاسلام محمدی با بیان این‌که حوزه و روحانیت برای پاسخگویی به این شبهات اعتقادی وارد میدان شده اند، تصریح کرد: خوشبختانه حوزه نیز برای شبهه زدایی در جامعه اقدامات وبرنامه های خوبی در دستور کار دارد.

مدیر مدرسه علمیه نیمه وقت بقیة الله(عج) با اشاره به این‌که نیاز جامعه هر روز در حال رشد و گسترش است، ادامه داد: حوزه باید همگام با رشد علم و تکنولوژی به منظور پاسخگویی مناسب به این نیازها خود را به سلاح علمی مجهز کند.

وی با بیان این‌که تلاش دشمنان اسلام و انقلاب با حضور در صحنه حوزه و روحانیت با شکست مواجه خواهد شد، ادامه داد: روحانیت در بیش از سه دهه اخیر همواره در دفاع از ارزش های دینی همه توان خود را به کار گرفته و این مسیر با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: وظیفه طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه است تا با ارتقا بار علمی خود، پاسخ شبهه‌های دشمنان را بدهند و شیعه را به جهانیان بشناسانند.

وی با بیان اینکه ترس دشمنان از مکتب تشیع و آموزه‌های دین ما است، گفت: علما این آموزه‌ها را از حدود 1400 سال پیش از پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) گرفته‌اند و به نسل‌های بعدی منتقل کرده‌اند و ما امروز ثمره آن را به دنیا ارائه می‌کنیم.

مدیر مدرسه علمیه نیمه وقت بقیة الله(عج)، اخلاق و تقوا را در حوزه‌های علمیه بسیار مهم دانست و عنوان داشت: یکی از تلاش‌های دشمنان این است که بحث اخلاق و تقوا را حوزه‌های علمیه مورد هجوم قرار دهند تا بتوانند با تغییر رنگ و سیمای حوزه، مردم را از روحانیت دور کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha