شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مرکز الخیام

حوزه/ محمد صفا دبیرکل مرکز حمایت از قربانیان شکنجه موسوم به الخیام در یادداشتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اشاره به بازداشت خانم ابتسام الصائغ از فعالان حقوق بشر در بحرین نوشت: نظام بحرین و مسئولان این کشور در سرکوب مردم و نقض حقوق آنها و سرکوب مدافعان حقوق بشر از رژیم صهیونیستی پیشی گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، محمد صفا دبیرکل مرکز حمایت از قربانیان شکنجه موسوم به الخیام در یادداشتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اشاره به بازداشت خانم ابتسام الصائغ از فعالان حقوق بشر در بحرین نوشت: نظام بحرین و مسئولان این کشور در سرکوب مردم و نقض حقوق آنها و سرکوب مدافعان حقوق بشر از رژیم صهیونیستی پیشی گرفته است.

وی افزود: این تصادفی نیست که ابتسام الصائغ 6 ماه تمام بازداشت موقت باشد و خالد جرار نماینده فلسطینی نیز 6 ماه در زندان های رژیم صهیونیستی به سر ببرد، زیرا این رفتارها نشان می دهد نظام بحرین در سرکوب مردم از رژیم صهیونیستی پیشی گرفته است.

صفا ادامه داد: مدافعان و فعالان حقوق بشر با وجود بازداشت خانم الصائغ با قدرت و توان بیشتر به فعالیت خود ادامه خواهند داد و ما خواهان محاکمه بین المللی نظام بحرین هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha