پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معارفه

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه رئیس مجتمع آموزش عالی علوم ومطالعات اسلامی(ویژه فرق و مذاهب اسلامی)، با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر، جانشین رئیس المصطفی و حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، مدیر کل دفتر ریاست المصطفی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم تودیع و معارفه رئیس مجتمع آموزش عالی علوم ومطالعات اسلامی (ویژه فرق و مذاهب اسلامی)، با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر، جانشین رئیس المصطفی و حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، مدیر کل دفتر ریاست المصطفی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین محامی، رئیس پیشین مجتمع آموزش عالی علوم و مطالعات اسلامی، ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان، گزارشی از فعالیت های مجتمع از بدو تأسیس و دستاوردهای آن تاکنون ارائه کرد.

همچنین در ادامه این جلسه، حجج الاسلام والمسلمین مهدوی مهر و علیزاده، در بیاناتی جداگانه، از اهمیت کار در مجتمع علوم و مطالعات اسلامی سخن گفته و با اشاره به شخصیت علمی و توان مدیریتی حجت الاسلام والمسلمین محامی، از زحمات وی در طول تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر نموده و با بیان فضل و سوابق علمی و مدیریتی حجت الاسلام والمسلمین هاشمیان، برای وی نیز در مقام ریاست مجتمع آموزش عالی علوم مطالعات اسلامی آرزوی موفقیت کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha