پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست هم اندیشی ادیان ابراهیمی در واشنگتن

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین بحرینی با بیان اینکه نفرت و دشمنی محصول جهل و عدم آگاهی است، راه کار مقابله با برخی اظهارات تنفرآمیز نسبت به مسلمانان را افزایش آگاهی و دانشِ جامعه آمريكا در رابطه با اسلام دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نخستین هم اندیشی رهبران ادیان ابراهیمی منطقه مونتگومری کانتی به منظور حمایت از مسلمانان منطقه بویژه اتباع ۶ کشورِ موضوع فرمان اجرایی مهاجرتی رئیس جمهور آمریکا در مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن برگزار شد.

در این جلسه که با حضور فعالان حوزه گفتگوی ادیان در منطقه برگزار شد، یکی از وکلای منطقه گزارشی از تحولات و آخرین وضعیت حقوقی پرونده های مربوط به منع ورود اتباع ۶ کشور را برای حاضران ارائه کرد.

سپس رهبران ادیان ابراهیمی و مسئول دفتر گفتگوی ادیان منطقه به بیان نظرات خود در رابطه با لزوم پشتیبانی و حمایت کامل از مسلمانان منطقه پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین بحرینی رئیس مرکز اسلامی واشنگتن در سخنانی ضمن خوش آمد گویی به حضار از آن ها دعوت کرد که برای شناخت بیشتر اسلام و آشنایی با جامعه مسلمانان منطقه در مراسم مختلفی که در مرکز برپا می شود حضور پیدا نمایند.

امام مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن با استناد به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: " قرآن به مسلمانان آموزش می دهد که  پاسخ رفتار ناشایست دیگران را با خوبی و احسان بدهند".

حجت الاسلام و المسلمین بحرینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نفرت و دشمنی محصول جهل و عدم آگاهی است، راه کار مقابله با برخی اظهارات تنفرآمیز نسبت به مسلمانان را افزایش آگاهی و دانشِ جامعه آمريكا در رابطه با اسلام دانست.

وی ضمن اعلام آمادگی مرکز تعلیمات اسلامی برای پاسخ گویی به تمامی پرسش ها و شبهات در رابطه با اسلام اعلام کرد درهای این مرکز به روی تمام افرادی که مایل به شناخت بهتر  اسلام هستند گشوده است.

در این مراسم رهبران ادیان منطقه ضمن اعلام همبستگی کامل با جامعه مسلمانان منطقه از مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن به عنوان کانون ترویج اسلام منادی صلح و قطب گفتگوی ادیان در منطقه یاد کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha