جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اسلام هراسی

حوزه/ واکنش خنده دار اعضای یک گروه افراط‌گرای اینترنتی در نروژ به صندلی‌های خالی و اشتباه گرفتن آن‌ها با زنان پوشیه زده، تمسخر گسترده کاربران اینترنتی را در سرتاسر دنیا برانگیخت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از واشنگتن پست، اعضای  یک گروه راست افراط‌گرای اینترنتی در نروژ تصویری از صندلی‌های خالی اتوبوس را با زنان پوشیه زده اشتباه گرفته و به آن اعتراض کردند و با انتشار این تصویر در اینترنت، خود آنها مضحکه کاربران فضای مجازی شدند.

یک کاربر عضو گروه اسلام‌ستیز «پدران نخستین» در نروژ تصویری از صندلی‌های خالی را با زنان پوشیه زده اشتباه گرفته و آن را به عنوان سندی بر اسلامی شدن اروپا در اینترنت به اشتراک گذاشته بود. اعضای گروه نیز این سند را بسیار هولناک توصیف کرده بوده و اعتراض گسترده‌ای به این تصویر ابراز کرده‌اند. درحالی که تصویر مربوط به صندلی‌های خالی اتوبوس بوده است.

پاسخ‌های منتشر شده در این گروه با این مضمون در فضای مجازی منتشر شده و واکنش‌های مختلفی از سوی کاربران اینترنتی در سرتاسر دنیا دریافت کرده است.

سیندر بیر کاربر فیس بوک می‌نویسد: زمانی که تصویری از صندلی‌های خالی در یک گروه منزجرکننده فیس بوکی منتشر می‌شود و تمامی کاربران بدون اینکه ذره‌ای فکر کنند این تصویر را با زنان پوشیه زده اشتباه می‌گیرند؛ این نشان می‌دهد که اخبار تقلبی و نفرت بی‌اندازه تا چه حد در میان این گروه‌های اسلام‌ستیز وجود دارد که حتی نسبت به یک مشت صندلی خالی واکنش نشان می‌دهند.

وی در ادامه می نویسد: مردم آن چیزی را می‌بینند که می‌خواهند ببینند. آنان مسلمانان را خطرناک تصور می‌کنند و این آزمون جالبی است که نشان می‌دهد مردم تا چه اندازه آسان برای توهمات‌شان دلیل می‌تراشند.

مطلب نوشته شده بیش از 1500 بار در گروه‌های مختلف به اشتراک گذاشته شده و حماقت اسلام‌ستیزان تمسخر گسترده‌ای را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

یکی از کاربران اینترنتی می‌گوید: درست وقتی فکر می‌کردم هیچ کار دیگری از این آدم‌ها مرا شگفت زده نمی‌کند، آن‌ها دوباره شگفتی آفریدند!

یک کاربر دیگر می‌نویسد: من قطعا تمسخری که در پس این حادثه وجود دارد را می‌بینم، اما اینکه مردم به اینجا رسیده‌اند تا اندازه‌ای غم‌انگیز است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha