جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آثار پژوهشکده اسلام تمدنی

حوزه/ آیین رونمایی از آثار پژوهشکده اسلام تمدنی، با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی، در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیین رونمایی از آثار پژوهشی پژوهشکده اسلام تمدنی امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی، در سالن همايش های دفتر تبليغات اسلامي خراسان برگزار شد.

در این مراسم از 10 اثر در قالب کتاب و فصلنامه رونمایی شد که از این تعداد 9 اثر در شهر مقدس مشهد و یک اثر در شهر مقدس قم تهیه شده است.

«درس‌نامه زیرساخت‌های اقتصاد اسلامی»، «اصول و مبانی ادبیات اسلامی» و «موانع تفکر در فرآیند پیشرفت» از جمله کتاب هایی است که در این مراسم رونمایی و معرفی شد.

«نقش علمای شیعه در گسترش تشیع در هند» نوشته راضیه نجاتی‌حسینی، «معنای هنر شیعی» به قلم غلامرضا جلالی و «رابطه اسلام شیعی و مردم‌سالاری» نوشته محمد مسعود سعیدی از جمله این آثار است.

از دیگر کتاب‌هایی که رونمایی شد «نظریه اعتبار قانونی» که نویسنده آن حجت‌الاسلام علی الهی‌خراسانی و «راهبردهای ائمه(ع) در مواجهه با ناهنجاری‌های اجتماعی» که مؤلف آن سید علیرضا واسعی، رییس پژوهشكده اسلام تمدنی در مشهد هستند، می‌باشد.

همچنین فصلنامه های مطالعات ادبی متون اسلامی، پژوهش‌های عقلی نوین و دو فصلنامه سیره پژوهی اهل‌بیت معرفی شد که به همت پژوهشكده اسلام تمدنی تهیه شده است.

انتهای پیام/313/28

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha