جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر ضرورت عمل به وصیت نامه های شهدا، آنها را نقشه راه ملت انقلابی خواند و تصریح کرد: مهمترین توصیه شهدا، پیروی از خط امام (ره) و مقام معظم رهبری، پاسداری از نظام و پشتیبانی ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی،  امروز در دیدار با پدر شهیدان سید محسن و سید مصطفی حاج میری، اظهار کرد: خداوند در برابر نثار خون و جان شهدا بهشت را به آنها هدیه کرد و وعده‌هایی که خداوند داده حق است.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این که شهدا در میدان آزمایش دنیا پیروز شدند و با نثار خون خود به انقلاب و اسلام برکت و عظمت دادن، ادامه داد: شهدا با خدای متعال معامله کردند و تمام هستی و زندگی خود را در راه آرمان های  انقلاب فدا کردند و  موجب عزت و افتخار ملت و کشور شدند.

وی ادامه داد: در زمانی که خطر کشور را تهدید می کرد، نیروهای مردمی و نظامی در راه دفاع از میهن اسلامی به جبهه ها شتافتند و عده ای به آرزوی خود که همان افتخار شهادت بود، دست یافتند و تعدای نیز به درجه جانبازی رسیدند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه خداوند به شهدا وعده داده که اجازه نمی‌دهد که خون آنها پایمال نشود، بیان کرد: شهدا در نزد خداوند از چنان جایگاه و مقامی برخوردار هستند که با اولین قطره خون او که ریخته می‌شود، آمرزیده می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت عمل به وصیت نامه های شهدا، آنها را نقشه راه ملت انقلابی خواند و تصریح کرد: مهمترین توصیه شهدا، پیروی از خط امام (ره) و مقام معظم رهبری، پاسداری از  نظام و پشتیبانی ولایت فقیه است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: در دنیای کنونی شهدا بهترین مشعل فروزان برای پیدا کردن راه هستند تا بتوانیم به نقطه مطلوب برسیم و انقلاب اسلامی با حرکت در این مسیر مقتدرانه پیش می رود.

یادآوری می شود، شهید سید محسن حاجی میری در روز بیست و ششم اسفند ماه سال ۱۳۶۰، در شوش بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و شهید سید مصطفی حاجی میردر روز سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۶۲، در پنجوین عراق بر اثر اصابت ترکش به شکم، شهید شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha