چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام موسوی لارگانی

حوزه/ حجت الاسلام موسوی لارگانی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص بد عهدی های آمریکا، به مسئله حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه دیپلماسلی اشاره کرد و گفت: مسئولان سیاست خارجی در دولت دوازدهم باید مراقب بدعهدی کشورهای غربی به ویژه آمریکا باشند و به موقع پاسخ نقض عهدها را بدهند. وی همچنین توجه دولت به اعتراض مراجع در خصوص بانکداری را خواستار شد.

حجت الاسلام سید ناصر موسی لارگانی عضو فراکسیون روحانیت مجلس، در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان پیرامون شاخصه های دولت انقلابی و اولویت های دولت دوازدهم گفت: هدف و اولویت اول دولت دوازدهم با توجه به شعار سال باید مسائل اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری و برنامه های گذشته، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر روی تولید و اشتغال و مباحث اقتصادی تاکید خاص دارند و فعالیت در تولید و ایجاد اشتغال را باعث رونق اجتماعی می دانند.

حجت الاسلام موسوی لارگانی در ادامه افزود: پیشرفت در زمینه های اقتصادی و تولیدی باعث عدم وابستگی کشورمان به کشورهای دیگر و مصون شدن کشور عزیزمان ایران در برابر تهدید ها خواهد شد.

وی با اشاره به این که اگر مردم از نظر معیشت مشکل داشته باشند، از لحاظ دینی و فرهنگی قطعا دچار مشکل خواهند شد، عنوان کرد: مراجع  معظم تقلید به سیستم بانکی به خصوص جریمه دیر کرد اعتراض دارند و این کار در دین اسلام حرام محسوب می شود.

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم نظارت بر روی سیستم بانکداری و عدم برخورد جدی با متخلفین باعث به وجود آمدن مشکلات متعدد در سیستم بانکداری و بیمار شدن نظام بانکداری ما شده است.

 نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: بنا به سخنان مقام معظم رهبری و مشکلات به وجود آمده لازم است دولت لایحه بانکداری را هر چه زودتر اعمال کند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به وضع فرهنگی جامعه، بیان داشت: یکی از ضروریات کشور، مباحث فرهنگی است که بایستی ورود جدی تری برای اصلاح به آن داشته باشیم.

وی عنوان کرد: مهم ترین شعار ما در زمان مبارزه با طاغوت، مبارزه با بی حجابی و بد حجابی بود و در تمام وصیت نامه ها و سفارشات شهدا تاکید بر حفظ حجاب به زنان و دختران جوان ما دیده می شود.

حجت الاسلام موسوی لارگانی با اشاره به وظیفه قانونی مسئولان فرهنگی در خصوص عفاف و حجاب، تصریح کرد: مسئولین بایستی به طور جدی جلوی عوامل ضد فرهنگ را بگیرند و در صورت مشاهده با آنان مبارزه کنند.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص بد عهدی های آمریکا، به مسئله حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه دیپلماسلی اشاره کرد و گفت: مسئولان سیاست خارجی در دولت دوازدهم باید مراقب بدعهدی های کشورهای غربی به ویژه آمریکا باشند و به موقع پاسخ نقض عهدها را بدهند.

نماینده مردم فلاورجان مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: ما دشمن قسم خورده زیاد داریم و رژیم اشغالگر قدس هیچ گاه با ایران دوست نخواهد شد و آمریکا دست از دشمنی بر نخواهد داشت.

حجت الاسلام موسوی لارگانی با اشاره به برنامه های از قبل پیش بینی شده دشمنان برای بر اندازی نظام جمهوری اسلامی، افزود: دشمنان به اندازه کل بودجه کشور ما، بودجه برای بر اندازی نظام اسلام دارند.

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان  به کسانی که قصد تغییر رژیم ایران را دارند کمک خواهند کرد و برای فریب اذهان ما از هیچ کاری فرو گذار نخواهند کرد، لذا مسئولان به ویژه دولتمردان دولت دوازدهم باید مراقب توطئه های باشند و فریب لبخندهای دشمن را نخورند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha