سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: امروز نفوذ دشمن یکی از تهدیدهای بزرگ برای کشور ماست که باید مراقب آن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی صبح امروز در جمع طلاب حوزه علمیه خواهران ایمانیه شهرستان تاکستان اظهار کرد: بسیج و سپاه با قدرت در تمام عرصه های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی  حضور داشته و با بینش و بصیرت و ولایتمداری توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

وی افزود: ما باید دستاوردها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حفظ و از آنها پاسداری کنیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین ادامه داد: دشمنان هر روز علیه این کشور و انقلاب اسلامی به دنبال توطئه ای جدید هستند؛ ولی ملت ما علیرغم فشارها تمامی نقشه های شوم آنها را نقش بر آب نموده است .

وی به مسئله نفوذ در کشور اشاره کرد و گفت: امروز نفوذ دشمن یکی از تهدیدهای بزرگ برای کشور ماست که باید مراقب آن بود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین به نگاه اسلام به زن اشاره کرد و گفت: نگاه اسلام به زن همراه با حرمت و کرامت است؛ اسلام در ابتدای پیدایش، زنان را از اسارت فرهنگ جاهلی نجات داد و قدر و منزلت و شخصیت انسانی از دست رفتة آنان را در فرهنگ جاهلی مرد سالار احیاء نمود.

حجت الاسلام مصطفایی با اشاره به اینکه خطرات و آسیب های بدحجابی در مقایسه با بسیاری از معضلات اجتماعی دیگر بیشتر است، عنوان کرد: به خطر افتادن عزت و جایگاه زن، افزایش ناهنجاری های جسمی و روحی، کاهش تمایل به ازدواج، افزایش ناهنجاری های خانوادگی و بالا رفتن آمار طلاق از اثرات پدیده شوم بدحجابی در جامعه است و این در حالی است که حجاب یکی از ارزش های دین مقدس اسلام است و باید مورد توجه همه قرار بگیرد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حجاب هم به عنوان یک واجب دینی و هم به عنوان یک شعار دینی برای ما مهم و با ارزش است و باید گفت هر کجا حجاب کم رنگ شود، نمایش شیطان و قدرت شیطانی غرب جلوه گر خواهد شد.

وی افزود: دشمنان اسلام ناب محمدی با فریضه عفاف و حجاب در حال مبارزه آشکار هستند و هر کس در راستای تضعیف ارزش های جامعه گام بردارد در زمین دشمن بازی کرده است و باید توجه داشت که اسلام با بی عفتی مخالف است.

وی با اشاره به توطئه های دشمن در مقابله با ارزش های دینی خاطرنشان کرد: دشمن درصدد تضعیف بسیاری از باورهای دینی و اعتقادی ملت ماست و بسیاری از این ارزش ها در جامعه در حال فراموشی است که باید هوشیار باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha