پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حقوق کودکان در اسلام

حوزه/ دانشگاه بین المللی اسلامی اسلام آباد، در روزهای آینده همایش دو روزه‌ای با عنوان «حقوق کودکان در اسلام» برگزار می‌کند که آکادمی شریعت همراه با صندوق کودکان سازمان ملل «یونیسف» بانی این همایش هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از pakistantoday، دانشگاه بین المللی اسلامی اسلام آباد در پاکستان در روزهای آینده، همایش بین المللی سه روزه‌ای با عنوان «حقوق کودکان در اسلام» برگزار می‌کند.

این همایش در روزهای 15-17 آگوست 2017 توسط آکادمی شریعت دانشگاه اسلامی اسلام آباد و با همکاری صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) در پاکستان برگزار می‌شود و هدف از این گردهمایی تمرکز بر مباحث و پیشنهادات، ارزیابی‌ها و تحولات سیاسی آینده برای تقویت نهادهای دفاع از حقوق کودکان در پاکستان می‌باشد.

در این نشست کارشناسان حقوق بشر و دانشگاهیان، فعالان حقوق کودکان، قضات، وکلا و مقامات انتظامی و پلیس، روزنامه نگاران، علما و روحانیون مذهبی حضور بهم رسانده و درباره وظایف مسئولیت‌های والدین، شخصیت‌ها و نهادهای حقوقی و حقیقی و مقامات دولتی در قبال کودکان و حفاظت از حقوق کودکان به بحث و بررسی خواهند پرداخت.

گفتنی است در این همایش همچنین قرار است مباحثی چون «حقوق کودک در خانواده» و سایر جنبه‌های مربوط به حقوق کودکان در اسلام مورد ارزیابی قرار بگیرد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha