پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ترابی

امام جمعه بروجرد گفت: هفته دولت فرصتی برای قدردانی از خدمات دولت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی ظهر امروز در اولین روز از هفته دولت در دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بروجرد، با بیان این که دولتمردان و مسئولان دستگاه ها و نهادهای اجرایی رسالت و مسئولیت سنگین خدمت به مردم را به عهده دارند، بیان داشت: دولتمردان باید با قدر دانستن جایگاه و رسالت خدمتی خود در نزد مردم نسبت به حل مشکلات آنان در حوزه های مختلف گام بردارند .

وی با بیان این که دولت باید برای حل مشکلات اقتصادی و خدمت به مردم به مقوله فرهنگ سازی توجه ویژه ای داشته باشد، افزود: در این زمینه دولتمردان باید به بحث وجدان کاری ،خدمت خالصانه و نظم و انضباط اجتماعی توجه ویژه ای داشته باشند .

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که متاسفانه در سال های اخیر از بحث توجه به فرهنگ تا حدودی غافل شده ایم، خاطر نشان کرد: امور و خدمات فرهنگی در جامعه نباید مورد بی توجهی قرار گیرد، بلکه باید با توجه به هجمه های فرهنگی و جنگ نرم دشمن در صدر برنامه ریزی خدمت دولتمردان برای آگاهی بخشی و ارتقای بصیرت دینی و سیاسی مردم، قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به این که امروز کارامدی نظام دینی جمهوری اسلامی در دنیا به اثبات رسیده، اظهار داشت: همین کارآمدی دینی نظام اسلامی یکی از عوامل مهم مقابله با جنگ نرم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است .

وی با اشاره به اینکه امروز باید کارآمدی نظام دینی ایران اسلامی به تمام کشورهای جهان صادر شود، گفت: همین کارامدی دینی بنیان دولت های استکباری را متزلزل ساخته؛ چرا که با وجود دین و بصیرت تمام توطئه های استکبار علیه نظام اسلامی بی نتیجه مانده است .

امام جمعه بروجرد با بیان این که دولت باید علاوه بر پیشرفت و توسعه اقتصادی ایران اسلامی به برقراری عدالت اجتماعی در کشور نیز توجه ویژه ای داشته باشد، افزود: دولت باید با عدالت اجتماعی و جلوگیری از شکاف اقتصادی و طبقاتی برای خدمت خالصانه به تمام اقشار جامعه قدم بردارد .

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با تاکید بر این که دولتمردان و مسئولان دستگاه های اجرایی باید با وحدت و همدلی در جهت پیشرفت روزافزون ایران اسلامی گام بردارند، خاطر نشان کرد: در این راستا دولتمردان باید با انتخاب مدیران مومن،انقلابی و جهادی در جهت حل مشکلات مردم در نقاط مختلف شهری و روستایی خدمات چشمگیری را انجام دهند .

وی در پایان با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مغتنم برای قدردانی از خدمات نظام شکوهمند جمهوری اسلامی به مردم است، بیان داشت: این هفته فرصتی دوباره برای تجدید قوای انگیزه و خدمت برای مدیران است تا با روحیه جهادی و انگیزه ای مضاعف در راستای خدمت روافزون به مردم رسالت و وظایف خود را خالصانه و بی منت به مردم شایسته ایران اسلامی ارائه دهند .   

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha