جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری ، خدمت رسانی صادقانه به آحاد مردم به ویژه محرومان جامعه را تکلیف و وظیفه اصلی دولتمردان و مسئولان در نظام اسلامی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن گرامیداشت هفته دولت و نیز تکریم یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: دولت به خصوص در نظام دینی جایگاه مهمی دارد و مهم ترین شأن آن نیز خدمت به مردم در شئون و عرصه های مختلف است.

وی افزود: یکی دیگر از ماموریت های کلیدی دولت در جامعه اسلامی تلاش در جهت تحکیم و ترویج معارف و ارزش های اسلامی و نیز حمایت از مردم در راستای اجرای احکام الهی و مقابله با مفاسد است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با تاکید بر این که شهیدان رجایی و باهنر، الگوهای بسیار ارزشمندی برای همه دولتمردان و کارگزاران نظام اسلامی هستند، گفت: آنچه شهید رجایی و شهید باهنر را جاودانه ساخت ، اخلاص و کار برای خدا در وهله اول و خدمت بی منت و صادقانه به آحاد مردم خصوصاً قشر مستضعف و محروم در وهله دوم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: طبعاً مسئولان امروز نیز باید تحت هدایت های مقام معظم رهبری و بر اساس آرمان های امام عزیز و شهدای والامقام مخلصانه و صادقانه به مردم خدمت کنند و از این خدمت کردن هیچ گاه خسته نشوند چرا که کاری که برای رضای خدا و خدمت به خلق او باشد، همه اش عبادت است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha