جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ عیسی قاسم

حوزه/ نیرو های آل خلیفه محاصره منزل آیت الله عیسی قاسم در شهرک الدراز را تشدید کرده و خودرو های نظامی و بولدوزر ها اطراف منزل را احاطه کرده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نیرو های آل خلیفه محاصره منزل آیت الله عیسی قاسم در شهرک الدراز را تشدید کرده و خودرو های نظامی و بلدوزر ها اطراف منزل را احاطه کرده است.

از زمان هجوم خونین به شهرک الدراز در دوم خرداد 96، محاصره ورودی ها و محله های شهرک گسترش یافته و حملات نیروهای امنیتی به صورت پیوسته به این شهرک ادامه داد و از نزدیک شدن و هرگونه ارتباط مردم با منزل آیت الله قاسم و ملاقات با ایشان جلوگیری می شود به گونه ای که هیچ راه ارتباطی با آیت الله قاسم وجود ندارد و اطلاعی از ایشان در دسترس نیست.

در همین راستا، معترضان در شهرک "الدیه" از شهرک های منطقه شمالی بحرین، اسم "حمد عیسی" حاکم بحرین را بر روی خیابان های اصلی نوشتند و بار دیگر بر ضرورت سرنگونی رژیم آل خلیفه تاکید کردند.

همچنین دیده شده که تعدادی از جوانان اسم حاکم بحرین را در امتداد خیابان ها نوشتند تا زیر پا ها و خودرو ها لگدمال شود. مردم بحرین در مناطق مختلف کشور این فعالیت را در طول سال انجام می دهند تا این پیام را بدهند که مردم با سرکوب و شکنجه برنامه ریزی شده که آل خلیفه در حق مردم و بازداشت شدگان مرتکب می شود، مبارزه می کنند.

دیروز تظاهرات و اعتراضات گسترده مناطق مختلف بحرین را در برگرفته است که از جمله در شهرک "ستره" تظاهراتی با عنوان "مقاومت" راه افتاد که تظاهرات کنندگان شعارات انقلابی سر دادند اما نیرو های آل خلیفه تظاهرات را سرکوب کرده و از گاز های سمی استفاده کردند که فضای منطقه را در بر گرفت.

شهرک های "العکر، المعامیر، نویدرات" شاهد اعتراضات گسترده بود که با نیرو های آل خلیفه که در شهرک ها متمرکز هستند، به شدت درگیر شدند به گونه ای که نیرو های رژیم، تظاهرات کنندگان را تعقیب کرده و به عابران و مردم عادی تعرض کردند.

در شهرک "سماهیج" نیز معترضین، بعد از اینکه خیابان های اصلی را با لاستیک های شعله ور بستند، ستون هایی از دود برافراشتند و این اقدام در راستای فعالیت هایی است که بر استمرار انقلاب و نپذیرفتن جنایت های آل خلیفه تاکید دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha