جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سعید شهابی

حوزه/ سعید شهابی گفت: دروغ پردازی های ‌آل خلیفه نشان می دهد آنها یا در برابر مردم شکست خورده اند و یا ترس بی اندازه ای دارند به گونه ای که هر شهروند را یک گروهک تروریستی می پندارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» دکتر سعید شهابی از انقلابیون برجسته بحرینی و دبیرکل جنبش احرار البحرین گفت: نظام بحرین مدعی شده تعداد بسیار زیادی گروهک تروریستی در بحرین وجود دارد، اما همین اعلامِ دروغ نشان دهنده شکست نظام و ترس آنها از مردم است.

وی افزود: این دروغ پردازی ها نشان می دهد آل خلیفه یا در برابر مردم شکست خورده اند و یا ترس بی اندازه ای دارند به گونه ای که هر شهروند را یک گروهک تروریستی می پندارند.

فعالان انقلابی و سیاسی بحرین می گویند نظام آل خلیفه از سال 2011 تا کنون مدعی حضور بیش از 200 گروهک تروریستی در بحرین شده و این چیزی است که برخی ناظران آن را نشانه محکومیت نظام و غیر مشروع بودن آن می دانند، زیرا طبق همین ادعای نظام اکثریت مردم با آن مخالفند و خواهان سرنگونی آن هستند و برای این سرنگونی تلاش می کنند.

دبیرکل جنبش احرار البحرین ادامه داد: آل خلیفه به صورت پیوسته و بدون وقفه در حال شناسایی گروهک های موهوم تروریستی هستند، اما باید دانست چنین رفتاری از مجرمی سر می زند که از پیامدهای ظلم و جنایت خود هراس دارد و به همین خاطر از سایه خود نیز می ترسد و مردم بحرین نیز به خاطر همین جنایت ها خواهان سرنگونی نظام آل خلیفه هستند و البته شرایط بحرین نیز به زیان دیکتاتور حاکم و اطرافیان او پیش می رود.

وی با اشاره به سفر خالد احمد وزیر امور خارجه بحرین به عراق در آگوست جاری گفت: این سفر نیز نشانه دیگری بر این است که آل خلیفه احساس شکست می کنند و به همین خاطر وزیر آنها دوان دوان به بغداد رفت تا با التماس، رضایت مسئولان عراق را جلب کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha