شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام منصوری

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد گفت: از جشن های مردمی عید سعید غدیر در پارک ها و بوستان های شهرستان خرم آباد حمایت خواهد شد .

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه برنامه های عید سعید غدیر در 40 مسجد خرم آباد با حضور مبلغان و سخنرانان حوزوی برگزار خواهد شد، گفت:برنامه محوری عید سعید غدیر در خرم آباد در حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه مبلغان با حضور در مساجد شهری و روستایی شهرستان خرم آباد به تشریح ابعاد مختلف غدیر و آثار و برکات این عید عظیم خواهند پرداخت، خاطر نشان کرد: برگزاری خطبه خوانی غدیر، برگزاری گفتمان ها و نشست هایی با موضوع ولایت و امام شناسی و نقش آن در سعادت دنیوی و اخروی انسان از دیگر برنامه های دهه ولایت در مساجد است .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد از حمایت برنامه ها و جشن های مردمی غدیر در پارک ها و بوستان های خرم آباد خبر داد و گفت:این حمایت نیز با هدف گسترش برنامه های مردمی غدیر در بین مردم انجام خواهد گرفت .

حجت الاسلام منصوری در بخش دیگری از سخنان خود از فراهم ساختن مقدمات برپایی موکب مردمی برگشت زوار اربعین در ورودی جنوب خرم آباد خبر داد و گفت: جانمایی این موکب،چادرها ، وسایل اسکان و پذیرایی زائران اربعین با کمک های مردمی عاشقان امامت و ولایت آماده شده است .

وی در پایان با اشاره به اینکه سال گذشته از 350 هزار زائر بازگشت زیارت اربعین در این موکب پذیرایی شده است، گفت: در طول 8 روز برپایی این موکب در سال گذشته، قریب به 60 هزار زائر حرم امام حسین (ع) در مساجد روستاهای همجوار این موکب اسکان داده شدند .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha