جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین ضمن اعلام همبستگی با زندانیانی که در زندان آل خلیفه دست به اعتصاب غذا زده اند، به پایداری آنان درود فرستادند و گفتند: مطالبه حقوق کامل آن هم زیر شلاق شکنجه، موجب فخر ماست.

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین ضمن اعلام همبستگی با زندانیانی که در زندان آل خلیفه دست به اعتصاب غذا زده اند، به پایداری آنان درود فرستادند و گفتند: مطالبه حقوق کامل آن هم زیر شلاق شکنجه، موجب فخر ماست.

علمای بحرین در بیانیه امروز خود، زندانیان را رهبران ملت بحرین و وجدان آن توصیف کردند و بر همبستگی مردمی با زندانیان  اعتصاب غذا و اینکه آنان در این رنج ها تنها نیستند، تاکید کردند.

همچنین در این بیانیه آمده است: تمامی تلاش شکنجه گران و در رأس آن ها دستگاه امنیتی آل خلیفه، به فضل پایداری زندانیان و عموم ملت بحرین که عقب نشینی و تسلیم را نمی پذیرند، به شکست خواهد انجامید.

علمای بحرین، رفتار ناشایست و توهین آمیز دستگاه های سرکوبگر که اسرا و بازداشت شده ها را مجبور به اعتصاب غذا کرد را محکوم و خواستار دخالت بین المللی برای بررسی و کشف جنایت های مسئولین زندان با بازداشتی های آزادی بیان و زندانیان سیاسی و آنچه در اتاق های مرگ و شکنجه می گذرد، شد.

علمای بحرین همچنین از ملت بحرین خواستند در همبستگی با زندانیان اعتصاب غذا و به نیت طلب یاری و رهایی آنان، روزه بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha