پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله ایمانی - نماینده ولی فقیه در استان فارس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان فارس بر همکاری های بیش از پیش حوزه و آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: مساله تعلیم و تربیت از اولیت های اصلی آموزشی و تربیتی کشور است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی، در نشست بررسی مصوبات جلسه 41 و 42 کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان فارس با بیان اینکه همکاری این دو نهاد امری ضروری است، اظهارداشت: فضای ارتباطی ارزشمندی در قالب صحیح، بین این دو مجموعه وجود دارد و آنچه را که دنبال کرده و درصدد تلاش برای رسیدن به آن هستیم، تربیت درست است.

وی با بیان اینکه امروزه مسئله تعلیم و تربیت از مهمترین مسائل به شمار می رود، افزود: دنیا به دنبال آن است که نسل آینده جهان تابع امروزی ها باشد و در این خصوص تمامی امکانات را در اختیار گرفته و در فضای مجازی درصدد خودنمایی است.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: مسلمانان با توجه به منابع غنی و بهره مندی از معارف اهل بیت(ع) باید بتوانند در عرصه تربیت نسل آینده گوی سبقت را از دیگران ربوده و برای دیگران الگو باشیم.

رئیس شورای حوزه علمیه استان فارس ادامه داد: حوزه علمیه این ظرفیت را دارد تا با آمادگی، برای رشد و تربیت الهی و معنوی مردم کوشش کند که در این راستا همکاری های آموزش و پرورش با حوزه نتیجه بخش است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه برای اجرایی شدن این کار باید جلسات منظم و مرتب برگزار شود، گفت: بنده آمادگی خود را برای همکاری اعلام می کنم و در ارتباط با این موضوع همکاری های لازم را خواهم داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha