پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، گفت: آن زمانی که استکبار جهانی در جبهه فلسطین، لبنان، سوریه و عراق مشغول مبارزه با اسلام راستین بود، جوانانی معتقد به باورهای دینی از سرزمین یمن علیه حکّام فاسد خود قیام کردند و امروز به جمع اردوگاه مقاومت ملحق شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در جمع فرماندهان نیروهای مسلح استان خوزستان، با بیان اینکه ایام محرم زمان مناسبی برای بازخوانی دوران ۸ سال دفاع مقدس می‌باشد، اظهارداشت: حوادثی که پس از سال‌های دفاع مقدس، همچون تروریسم به وجود آمده، به‌طور وسیعی دنیا را تهدید کرده و مرکز آن تهدیدات نیز در خاورمیانه و نزدیک به کشورهای اسلامی نظیر ایران، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و از سوی دیگر افغانستان است.

وی با بیان اینکه تجاوز به سوریه به دلیل مقاومت این کشور در برابر اسرائیل بود، اضافه کرد: دشمنان اسلام هدف خود را از سوریه شروع کردند؛ چراکه سوریه پایگاه مقاومت بر ضد اسراییل بود و در این بین فرهنگی که به نام تکفیر به تروریست‌ها القاء می‌شد، همان فرهنگ بر خاسته از تفکر وهابیت بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، هدف از راه‌اندازی گروه‌های تکفیری با تفکرات التقاطی را ایجاد خاورمیانه‌ای جدید و وابسته به استکبار عنوان کرد و بیان داشت: همه این کارها به منظور تأسیس خاورمیانه جدید با رهبری اسراییل و وابسته به غرب به‌خصوص آمریکا استT اما به حول قوه الهی با وجود اینکه داعش و سایر تروریست ها یک جریان لشکرکشی جهانی با جمعیتی بیش از ۲۰ هزار نفر بودند، نتوانستند اهداف و خواسته‌هایشان را محقق و تمام اقدامات و معاملاتشان همه نقش بر آب شد.

آیت الله موسوی جزایری، در ادامه سخنان خود، با تأکید بر اینکه یمن کابوسی وحشتناک برای عربستان است، اظهارداشت: آن زمانی که استکبار جهانی در جبهه فلسطین، لبنان، سوریه و عراق مشغول مبارزه با اسلام راستین بود، جوانانی معتقد به باورهای دینی از سرزمین یمن علیه حکام فاسد خود قیام کردند و امروز به جمع اردوگاه مقاومت ملحق شدند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با بیان اینکه پایان داعش نزدیک است، گفت: خوشبختانه جبهه مقاومت اسلامی در عراق و سوریه کار را به سرانجام رسانده‌اند و کم‌کم بساط گروه‌های تکفیری، علی‌الخصوص داعش به‌طور کامل جمع می‌شود و این وعده‌ای بود که سرلشکر قاسم سلیمانی به مردم ایران دادند.

امام جمعه اهواز، ادامه داد و افزود: هدف از بیان این سخنان، آن است که بگوییم تمام تلاش‌های جبهه مقاومت برای مقابله با تکفیر و داعشیان در واقع بیعت با امام حسین(ع) است؛ از این رو حضور شما فرماندهان نظامی در این مراسم، در واقع تجدید بیعت با امام حسین(ع)، زینب کبری(س) و حضرت عباس(ع) است.

آیت الله موسوی جزایری، در پایان تصریح کرد: مستحب است که انسان هر روز زیارت عاشورا و عبارت «اِنی سِلْمٌ ِلِمَنْ سالَمَکُمْ وَ حَربٌ لِمَنْ حارَبَکُم» را برای بیعت با حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بخواند، تا به خود یادآوری کند که با دوستان آنها دوست، و با کسانی که با راه و روش آنها مقابله می‌کنند، پیکار می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha