پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین زحمتکش

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی گفت: دشمن امروز در تلاش است روح انقلاب گری را در حوزه‌های علمیه از بین ببرد.

حجت‌الاسلام حسین زحمتکش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی امروز در تلاش هستند روح انقلاب گری را در حوزه‌های علمیه از بین ببرند.

وی با بیان اینکه روحانی سکولاری که دین را جدای از انقلاب بداند، خواسته دشمن است، افزود: ازاین‌رو وظیفه روحانی ترویج ارزش‌های اسلامی، انقلاب و گفته‌های ولایت و رهبری است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام  خراسان شمالی تأکید کرد: روحانیون در منبر، تفاسیر دینی را منطبق با مسائل روز بیان کنند .

وی با بیان اینکه جامعه امروز به تبیین ذخایر اسلامی نیازمند است و غفلت از آن‌ها سبب شکست می‌شود، گفت: آنچه طی ۱۴ قرن توانست نظام اسلامی را پایدار نگه دارد منبر، محراب و مسجد بوده است.

حجت‌الاسلام زحمتکش با اشاره به تقارن دهه محرم با هفته دفاع مقدس تصریح کرد: برای زنده نگه‌داشتن نظام باید نهضت امام حسین (ع) را با پرداختن به مسائل روز و نیاز جامعه اسلامی برای نسل امروز تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه پیروزی ایران در جنگ تحمیلی با تأسی از قیام امام حسین(ع) حاصل شد، افزود: نهضت و قیام اباعبدالله الحسین (ع) ماهیت و اصلاحاتی برای نجات اسلام بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی، اظهار داشت: چنانچه قیام امام حسین(ع) رخ نمی‌داد، امروز  انقلاب اسلامی ایران نیز وجود نداشت.

وی با بیان این که جنگ هر کشوری تاریخ ملی آن را تشکیل می‌دهد از این حق مردم و نسل جدید است از علت آغاز و نوع پیروزی جنگ آگاه باشند، گفت: خدامحوری، استقامت و پایداری و ولایت مداری سه عامل مهم پیروزی هشت سال دفاع مقدس به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha