چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کمال اکبری

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشکده صدا و سیما تصریح کرد: به لطف الهی و به برکت خون مطهر سیدالشهدا(ع) سال به سال بر گستره و تاثیر پیام نهضت عاشورا در سراسر جهان افزوده می شود.

دکتر کمال اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان اظهار داشت: آنچه وظیفه ماست این که بکوشیم با ابزارهای رسانه ای که در اختیار داریم بر توسعه پیام قیام سرخ حسینی بیفزاییم و در این باره با توکل بر خدا از گستردگی توان رسانه ای دشمن در تقابل فرهنگی و رسانه ای با آن ها نهراسیم.

وی افزود: امروز نه فقط شیعیان که بیش از سایرین دل در گرو محبت آل الله به خصوص حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دارند، بلکه برادران اهل سنت و حتی گروه های از مسیحیان و پیروان ادیان و مذاهب دیگر نیز علاقه خاصی به دستگاه امام حسین(ع) دارند به طوری که در ایام اربعین به خصوص این شور و علاقه را به عینه مشاهده می کنیم.

رییس کمیسیون فرهنگی- اجتماعی بنیاد ملی نخبگان با اشاره به این که در کنار این شور و اشتیاق فراوان باید سال به سال در مسیر تعمیق بصیرت و شعور حسینی نیز تلاش کنیم، گفت: دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) از شور و شعور حسینی به صورت توامان می ترسند و لذا می کوشند که با ایجاد انحرافات و خرافات در عزاداری ها و یا فراهم کردن زمینه ایجاد افراط و تفریط در این باره به اهداف شوم خود نائل شوند.

وی بیان داشت: در طول تاریخ شیعه و اسلام ، عشق به سالار شهیدان و این حرارت عمیق دینی باعث سقوط بسیاری از طواغیت شده است و امروز هم مبارزه با استکبار جهانی در سایه تمسک به فرهنگ و تفکر حسینی میسر است و این راهی است که امام راحل و شهیدان والامقام به ما یاد دادند و امروز رهبر معظم انقلاب بر تداوم حرکت در همان مسیر تاکید می فرمایند.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha