پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمدی فر

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه از برگزاری سلسله جلسات اخلاقی در مدارس، با حضور استاد اعزامی از حوزه قم خببر داد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه اظهار نمود: یکی از برنامه هایی که جزو برنامه های اصلی مدارس علمیه به شمار می رود و طلبه باید در موضوع آن پیشرفت جدی داشته باشد، مباحث اخلاقی، تهذیبی و تربیتی است.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به ضرورت برگزاری برنامه های تربیتی برای اساتید، طلاب و هم خانواده های آنان، بیان داشت: جهت اجرای این برنامه مطابق سال ها و ماه های گذشته، با درخواستی که پیش تر هماهنگ نموده ایم، به حول و قوه الهی به مدت یک هفته در خدمت استاد صفایی بوشهری که یکی از اساتید اخلاق در قم هستند، خواهیم بود.

وی عنوان داشت: از روز شنبه هفته آینده 15 مهر به مدت یک هفته در خدمت استاد خواهیم بود. که در طول این یک هفته برای ایشان برنامه هایی در مدارس علمیه امام خمینی(ره)، آیت الله بروجردی و مشکات در شهر کرمانشاه و نیز مدارس علمیه شهرستان های هرسین و صحنه تدارک دیده ایم.

حجت الاسلام محمدی فر با بیان این که تمامی این برنامه ها صرفاً منحصر به درس اخلاق طلاب نیست، افزود: علاوه بر برنامه های طلاب و اساتید، برای خانواده های آنان نیز کارگاه های دانش افزایی با موضوع سبک زندگی اسلامی برگزار می شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد این جلسات استمرار داشته باشد و در آینده در فواصل زمانی کوتاه تری از اساتید صاحب نفس استفاده و به توفیق الهی گام های قابل توجهی در زمینه مسایل اخلاقی و تربیتی طلاب برداشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha