جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار گروه فلسطینی با شیخ علی یاسین

حوزه/ شیخ یاسین گفت: چرا هنگامی که سعودی ها برخی شخصیت های لبنانی را به عربستان احضار می کنند، کسی اعتراضی نمی کند و صدایی بلند نمی شود؟ آیا ما با عربستان نقاط اشتراک بیشتری داریم یا با سوریه؟

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، امروز چهارشنبه گروهی فلسطینی با شیخ علی یاسین رئیس نشست علمای صور دیدار کردند.

شیخ علی یاسین در این دیدار تاکید کرد: طرح تفاهم فلسطینی اقدامی مهمی در مورد مسئله فلسطین است، اما باید توجه داشت که این طرح موجب تقویت مقاومت باشد.

وی در مورد اردوگاه های فلسطینی در لبنان نیز گفت: تساهل و اهمال کاری در مورد حفظ امنیت و ثبات اردوگاه ها و رها کردن تکفیری ها در داخل این اردوگاه ها خیانت به مسئله فلسطین و تمام شهدایی است که از جمهوری اسلامی ایران تا یمن و لبنان و فلسطین، جان خود را برای آزادی فلسطین فدا کردند.

رئیس نشست علمای صور در ادامه سخنان خود از برخی اظهار نظر ها در مورد دیدار وزیر خارجه لبنان با وزیر امور خارجه سوریه که از این دیدار انتقاد می‌کنند گلایه کرد و گفت: چرا هنگامی که سعودی ها برخی شخصیت های لبنانی را به عربستان احضار می کنند، کسی اعتراضی نمی کند و صدایی بلند نمی شود؟ آیا ما با عربستان نقاط اشتراک بیشتری داریم یا با سوریه؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha