جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوچرخه سوار آذربایجانی

حوزه/ زیهون حسینی زائر شیعه جمهوری آذربایجانی که با دوچرخه عازم کربلا شده بود پس از ۱۴ روز رکاب زدن دیروز جمعه به شهر مقدس کربلا رسید و به زیارت حرم مطهر امام حسین و حضرت عباس علیهما السلام مشرف شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، زیهون حسینی زائر شیعه جمهوری آذربایجانی که با دوچرخه عازم کربلا شده بود پس از 14 روز رکاب زدن دیروز جمعه به شهر مقدس کربلا رسید و به زیارت حرم مطهر امام حسین و حضرت عباس علیهما السلام مشرف شد.

وی در مورد سفر خود به عراق گفت: من حامل پیام صلح و سلام و تسلیت دوستداران و پیروان اهل بیت(ع) در آذربایجان به مناسبت شهادت امام حسین علیه السلام و اهل بیت و اصحاب ایشان هستم و اکنون پس از سفری 14 روزه و عبور از جمهوری اسلامی ایران به عراق رسیده ام.

حسینی ادامه داد: در مرحله بعدی این سفر به زیارت مرقد مطهر امام علی و کاظمین و عسکریین علیهم السلام مشرف خواهم شد و دوست دارم این سفر را در اربعین حسینی نیز تکرار کنم.

این زائر آذربایجانی ادامه داد: من با اشتیاقی که به امام حسین(ع) دارم این مسیر طولاین را طی کردم و در طول سفر با هیچ مشکلی مواجه نشدم و با وجود اخباری که از عراق و حضور داعش شنیده بودیم، بسیاری از دوستان در مورد سفر به عراق به من هشدار دادند اما در عراق با تسهیلات و میهمان نوازی مردم روبرو شدم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha