پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین برته

حوزه/ سرپرست مدیریت رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه گفت: گسترش سطح مخاطب و عرضه مطالب مناسب برای تمام افراد از دیگر برنامه های ماست که در این راستا سند بالادستی جامع رسانه برای حوزه های علمیه تعریف شده و به دنبال پیاده سازی آن هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برته بعدازظهر امروز در دیدار و نشست با مسئولان مؤسسه رسا که در محل این مؤسسه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از بحران های مراکز خبری، گرفتاری در کمیت گرایی است که آسیب زاست؛ چراکه باید بیشتر به کیفیت کارها نگاه کرد تا بتوان آن مطلب را جای انداخت و خبرگزاری حوزه در این راستا به دنبال کیفی سازی برنامه های خود است.

وی ابراز داشت: از دیگر آفت ها در مراکز پژوهشی و آموزشی آن است که همه می خواهند کل نظام بوده و در تمام کارها دست داشته باشند که این مسئله نیز آسیب زاست؛ پس باید جای خویش را در هدف خود پیدا نماییم که به دنبال آن نیز هستیم.

سرپرست مدیریت رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: گسترش سطح مخاطب و عرضه مطالب  مناسب برای تمام افراد از دیگر برنامه های ماست که در این راستا سند بالادستی جامع رسانه برای حوزه های علمیه تعریف شده و به دنبال پیاده سازی آن هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین برته خاطرنشان ساخت: انتقال دستاوردها و تولیدات حوزه و همچنین فعالیت در سایر موضوعات حوزوی از کارهایی است که باید با همکاری و تعامل یکدیگر به آن دست پیدا نماییم.

وی تصریح کرد: ما نیازمند به یک پنل اجرایی هستیم تا بتوانیم با کمک سایر رسانه های همسو به این توفیقات دست پیدا کرده و آن را پیاده سازی نماییم.

سرپرست مدیریت رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه بیان داشت: توقف در رسانه به منزله مرگ آن رسانه است؛ به همین دلیل بر روی شبکه های مجازی و فضای رسانه های نو فکر کرده و در این حوزه به تمام مجموعه های مشابه که در این موضوع کار کرده اند، نیازمند می باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین برته اظهار داشت: تنوع در عرضه محصولات و تولیدات از دیگر احتیاجات امروز رسانه است که بر روی آن فکر کرده و به دنبال اجرایی سازی آن هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha