پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین با اشاره به این که سپاه سد راه آمریکا در منطقه است، تاکید کرد: ملت انقلابی ایران از تهدیدها نمی هراسد و به مسیر خود با قدرت ادامه می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل مصطفایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین به اظهارات بی پایه و اساس رئیس جمهور آمریکا علیه ایرن، گفت: مردم هر چه را که آمریکا با آن مخالفت می کند به نفع ملت و نظام اسلامی می دانند و به آن توجه می کنند که حمله به سپاه و اقتدار این نهاد مقدس از جمله این موارد است.

وی افزود: ما می دانیم توطئه های غرب علیه ایران اسلامی کارساز نیست و امیدواریم مردم، با بصیرت همیشگی و تبعیت از رهبری نظام، راه مقابله با استکبار را ادامه دهند تا به پیروزی کامل و نابودی مستکبران برسیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ادامه داد: آمریکا در عراق، یمن، سوریه، و ... خوار و زبون شده، ولی باز هم دست از برنامه های زشت و کثیف خود برنمی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفایی بیان داشت: قدرت دفاعی و انسجام اجتماعی و وحدت ملی و همچنین گسترش نفوذ ایران در منطقه از دیگر مولفه های قدرت ایران اسلامی است که آمریکا از آن هراس دارد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ادامه داد: اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدرتر ومستحکم‌تر از همیشه به پیش می‌رود و این در حالی است که امروز استکبار مضمحل و در حال فروپاشی است.

وی با بیان این که نباید از نهیب تو خالی دشمن بهراسیم، گفت: رئیس جمهور آمریکا در آخرین سخنان سفیهانه خود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نهاد حامی تروریسم نامیده است، البته ترامپ حق دارد! زیرا او و دولت متبوعش سیاست هایی که برای تشکیل خاورمیانه جدید طراحی کرده اند، با حضور جدی سپاه نقش بر آب شده است و آن ها را در دستیابی به اهداف پلیدشان ناکام گذاشته است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha