شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مهدی رستم نژاد معاون آموزش حوزه

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد با بیان اینکه موضوعاتی مانند برجام و حقوق بشر ابزاری برای فشار بر ملت ایران است، گفت: مهم وحدت، اتحاد و هوشیاری و موضع گیری به موقع مسئولان نظام است، اگراین عوامل باشد دشمن نمی تواند فشاری علیه نظام به وجود بیاورد.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهوری آمریکا، اظهار داشت: در طول تاریخ تقابل حق و باطل همیشگی و تا قیامت خواهد بود و اکنون شاهد قوت گرفتن حق می باشیم و همین مسئله باعث شده دشمن عصبانی شود.
معاون آموزش حوزه های علمیه با تاکید بر اینکه دلیل دیگر عصبانیت معاندین شکست های پی در پی درسوریه، عراق، گروهای تروریستی، تجزیه عراق و دهها مسئله دیگر است، افزود: این عوامل باعث شده، شاهد سخنانی سخیف از سوی رئیس جمهوری آمریکا باشیم که در عرصه بین المللی چندان توجهی به آن نمی شود.
وی تاکید کرد: زمانی که دشمن عصبانی می شود، مسلمانان و ملت متدین ایران، نباید ساکت بنشینند؛ باید یک صدا همان شعار قرآنی را فریاد بزنند«  آن قدر عصبانی شوید تا بمیرید».
حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد بابیان اینکه موضوعاتی مانند برجام و حقوق بشر ابزاری برای فشار بر ملت ایران است، گفت: مهم وحدت، اتحاد و هوشیاری و موضع گیری به موقع مسئولان نظام است، اگر این عوامل باشد دشمن نمی تواند فشاری علیه نظام به وجود بیاورد.
40/31

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha