پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز، گفت: امروز به لطف خداوند متعال نظام لیبرال دموکراسی آمریکا روزبه‌روز در پیشگاه ملت‌های جهان منفور و انقلاب اسلامی ایران محبوب و قدرتمندتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز، با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور آمریکا پیرامون برجام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهارداشت: سخنرانی اخیر ترامپ، نشان از وحشت دستگاه حکومتی آمریکا از نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و همچنین حضور مقتدرانه سپاه در عراق و سوریه است.

وی با بیان اینکه ایران رؤیای کدخدایی آمریکا را نقش بر آب کرد، گفت: با تشکیل حکومت‌های اسلامی در منطقه و گسترش بیداری اسلامی رؤیای کدخدایی آمریکا نابود شد و به همین دلیل اقدام به مانع‌تراشی در برجام و تحریم سپاه پاسداران کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در اجرای متن برجام، تصریح کرد: مقام معظم رهبری، بارها و بارها این نکته مهم را بیان کردند که «فریب لبخند مسئولان آمریکایی را نخورید!» اما گروه‌های سیاسی فاقد بصیرت، امیدوار به آمریکا و غرب بود تا از طریق مذاکره با کدخدا اختلافات و مشکلات داخلی حل شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه آمریکا روزبه‌روز ضعیف‌تر و نظام جمهوری اسلامی، قوی‌تر می‌شود، اظهارداشت: امروز به لطف خداوند متعال نظام لیبرال دموکراسی آمریکا روزبه‌روز در پیشگاه ملت‌های جهان منفور و انقلاب اسلامی ایران محبوب و قدرتمندتر می‌شود.

وی یکی از اهداف اصلی آمریکا را گرفتن امتیازات بیشتر از ایران دانست و گفت: بازی‌هایی که امروز از دونالد ترامپ مشاهده می‌کنیم، حاکی از آن دارد که هدف اصلی آمریکا گرفتن امتیاز بوده و به همین دلیل مدام حرف از پاره کردن برجام بزند تا اینکه ایران تسلیم خواسته‌های آنان شود.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، در پایان با بیان اینکه دست یاری خداوند همواره پشتیبان ملت ایران است، اظهارداشت: یکی از مزیت‌های بدعهدی‌های آمریکا، پی بردن روشنفکران داخلی غرب‌گرا به بطن سخنان مدبرانه مقام معظم رهبری بود که وحدت و ائتلاف ملی را در پی خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha