پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز، با بیان اینکه ترامپ پیرو سیاست‌های جاری استکبار است، گفت: خیلی‌ها با رد شدن از سخنان ترامپ به دنبال فرار از واقعیت هستند! حال‌آنکه ترامپ پیرو و دنبال کننده سیاست‌های آمریکا بوده و به همین دلیل نیز چنین سخنانی لازم به ریزبینی دقیق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، امروز در تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز، با بیان اینکه دونالد ترامپ، پیرو سیاست‌های فعلی نظام حاکم بر آمریکاست، اظهارداشت: دیوانه فرض کردن ترامپ ساده‌اندیشی محض است؛ چراکه وی حرف عقلای آمریکا، نظام سلطه و استراتژی استکبار را بیان می‌کند.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، با بیان اینکه برخی از روشنفکران داخلی قصد عبور از سخنان ترامپ را داشته و مدام حرف از دیوانگی او می‌زنند، گفت: خیلی‌ها با رد شدن از سخنان ترامپ به دنبال فرار از واقعیت هستند! حال‌آنکه ترامپ پیرو و دنبال کننده سیاست‌های آمریکا بوده و به همین دلیل نیز باید چنین سخنانی لازم به ریزبینی دقیق است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، با اشاره به موافقت مجلس نمایندگان آمریکا با طرح کاتسا، بیان داشت: امروزه برخی‌ها از اجماع کشورهای اروپایی علیه ترامپ سخن می‌گویند! اما همین‌ها تا چندی دیگر شاهد خواهند بود که کشورهای پنج+۱ چگونه پشتیبان سخنان همین رئیس‌جمهور به اصطلاح دیوانه خواهند بود.

*رمز موفقیت مسئولان خدامحوری و خودباوری است

امام جمعه موقت اهواز، رمز برتری و موفقیت مردم و مسئولان در عرصه‌های مختلف را خدامحوری و خودباوری دانست و تأکید کرد: تنها با تکیه بر ظرفیت‌های درون می‌توان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی پیروز شد و آنانی که مدام حرف از سازش با کدخدا می‌زنند دیگر جایی در معادلات سیاسی کشور نخواهد داشت.

*شعار «مرگ بر آمریکا» راهبرد کلیدی جمهوری اسلامی تا نابودی کامل استکبار جهانی است

وی در پایان با بیان این‌که دشمنان از فریاد «مرگ بر آمریکا»ی ملت ایران هراس دارند، گفت: شعار «هیهات مناالذله» جوانان ایرانی همواره بر سر زبان‌ها جاری بوده و به ترامپ می‌گوییم که شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» یک راهبرد کلیدی تا نابودی کامل استکبار جهانی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha