جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ابراهیمی

حوزه/ عضو روحانیت جامعه مبارز با بیان اینکه ابراز رضایت امارات و عربستان از سخنان ترامپ جای تعجب ندارد، گفت: سخنان ترامپ به قدری پوچ و بی ارزش است که بسیاری از آمریکایی ها از او ایراد گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اشاره به سخنان وقیحانه ترامپ، اظهار داشت: آمریکا ممکن است در ابتدای امر حامی کشوری باشد، اما اگر منافعش اقتضا کند جان همان کسانی را که از آنها به ظاهر حمایت کرده می گیرد که نمونه آن صدام است.

وی افزود: گفته های نابخرد ترامپ با مخالفت کشورهایی مانند روسیه، چین و کشورهای اروپایی رو به رشد همراه بود و تنها چند کشور عربی از جمله امارات، عربستان، از این سخنان ابراز رضایت کردند.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: سخنان ترامپ به قدری فاقد ارزش بود که بسیاری از آمریکایی ها به آن ایراد گرفتند و کشورهای عربی منطقه حکومت های مردمی نیستند، و پایگاه مردمی نداشته و برای ماندگاری باید وابسته به یک قدرت باقی بمانند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی با بیان اینکه ابراز رضایت از سخنان ترامپ توسط مقامات سعودی عجیب نیست، افزود: ترامپ برای به دست آوردن رضایت مقامات عربی، نام خلیج فارس را تغییر داد، اما غافل از اینکه که نمي شود تاریخ را تغییر داد و اسنادی که پیرامون نام خلیج فارس وجود دارد، قطعی تر از این است که با یک سخن تغییری در اصل آن ایجاد شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه موضع واحد سران سه قوه و سایر شخصیت های سیاسی کشور در برابر سخنان ترامپ ارزشمند است، گفت: بعد از سخنان ترامپ اتحاد مردم و مسئولین کشور بیشتر شد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به جایگاه سپاه پاسداران در کشور، افزود: ازگذشته تاکنون حمایت از سپاه در کشور بوده و باید ادامه داشته باشد، و همه با یکدیگر متحدانه در کنار هم باشيم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha