جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام واعظ موسوی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی بر لزوم حضور مستمر اساتید و مدیران در مدارس و ارتباط تنگاتنگ با طلاب تاکید کرد و گفت: یکی از عوامل توفیق حوزه در حفظ و ارتقای جایگاه علمی و تقویت مباحث اخلاقی توجه به همین مساله است که گاهی متاسفانه کمتر مورد توجه قرارمی گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی،  صبح امروز طی سخنانی در کمیسیون حوزه و روحانیت اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین، در تبریز با اشاره به مطلب فوق، گفت: شرایط امروز می طلبد که ما فکر جدی برای حفظ و تقویت بنیه علمی طلاب داشته باشیم و نگذاریم که خدای ناکرده این مساله تضعیف شود.

رییس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم افزود: به عنوان مثال در گذشته سنت های اصیل علمی چون مباحثه قوی تر بوده است و ما باید روی داشته هاو روش های علمی موثر خود در شرایط فعلی بیشتر تاکید کنیم.

عضو سابق خبرگان رهبری همچنین بر لزوم حضور مستمر اساتید و مدیران در مدارس و ارتباط تنگاتنگ با طلاب تاکید کرد و گفت: یکی از عوامل توفیق حوزه در حفظ و ارتقای جایگاه علمی و تقویت مباحث اخلاقی توجه به همین مساله است که گاهی متاسفانه کمتر مورد توجه قرارمی گیرد.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha