پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تودیع و معارفه

حوزه/مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید حوزه علمیه خواهران قم امروز در محل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید حوزه علمیه خواهران قم که در محل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار گردید، حجت‌الاسلام والمسلمین قندی مدیر سابق حوزه علمیه خواهران قم اظهار کرد:‌ از حمایت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی مدیر مرکز حوزه علمیه خواهران قدردانی می‌کنم‌؛ وی اهتمام زیادی نسبت به پیگیری تاسیس مدارس در قم و همچنین پیشبرد فعالیت‌ های حوزه های علمیه خواهران در استان قم نموده است. 
مدیر سابق حوزه علمیه خواهران قم گفت:‌با همکاری مدیر و کارکنان این مرکز تمام سعی خود را نمودیم تا در این مدت به خدمت‌گزاری و پیشرفت دادن حوزه‌ های علمیه خواهران مشغول باشیم. 
وی اظهار کرد: زحمات و همت دوستان و کارمندان برای پیشرفت حوزه‌های خواهران قابل قدردانی است و همین دلسوزی‌ها و فعالیت‌ها موجب شده تا حوزه‌های علمیه خواهران در استان قم به قطب‌های فعالیت فرهنگی و آموزشی تبدیل شوند. 
در ادامه این مراسم مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) مبنی بر این‌که قم منشا انتشار نور هدایت و ابلاغ پیام دین به جهانیان می‌باشد، اظهار کرد: ما باید همه تلاش خود را برای بالا بردن و پیشرفت نمودن حوزه‌های علمیه خواهران به کار ببنیدم.
وی با بیان این‌که حوزه علمیه خواهران در قم با جایگاه مطلوبش فاصله زیادی دارد، بیان نمود:‌ باید از ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران استفاده کنیم و حوزه‌های علمیه خواهران استان قم را در زمینه‌های مختلف آموزشی و فرهنگی تبلیغی به جایگاه اصلی خود برسانیم. چراکه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) نیز نسبت به حوزه‌های علمیه خواهران دید والا و انتطارات زیادی دارند.
خاطرنشان می شود: در این مراسم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین قندی قدردانی و حجت الاسلام صالحی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.
 
۳۱۳/۳۲
 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha