جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ابطحی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ابطحی با اشاره به این که عده ای در داخل کشور، آمریکا را گستاخ تر می کنند، گفت: دشمن از اینکه هنوز در ایران «شعار مرگ بر آمریکا» بر زبان ملت ایران جاری است، عصبانی است، آنها براین تصور بودند با برجام، این شعار از بین برود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادق ابطحی، پیش از ظهر امروز در تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان در واکنش به یاوه گویی های ترامپ اظهار کرد: یکی از صحنه هایی که خداوند متعال در قرآن کریم در آیات متعددی به تصویر کشیده است، صحنه رویارویی جبهه حق و باطل است که از ابتدای خلقت تا کنون این دو جبهه در مقابل هم بودند و تا ظهور حضرت حجت (عج) این دو جبهه در مقابل هم صف آرایی خواهند کرد، اما تعبیر قرآن این است با تشکیل دولت حقه حضرت امام عصر (عج) جبهه باطل نابود و جبهه حق غالب و پیروز می شود و این وعده قرآنی است.

وی تصریح کرد: امروز در عرصه بین المللی این دو جبهه با همه وجود در مقابل هم قرار دارد، تمام تلاش جبهه باطل این است که بتواند جبهه حق را شکست دهد ولی جبهه حق با همه وجود در مقابل جبهه باطل ایستاده است.

استاد حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری سال گذشته فرمودند اگر بخواهیم یک مشابه ای از صدر اسلام مثال بزنیم، شرایط امروز شرایط جنگ احزاب است، چرا که یکسو همه جبهه کفر در مقابل نظام نوپای اسلام صف آرایی کرده بود و مومنین امتحان بزرگی پس دادند.

وی افزود: دشمن امروز با رنگ و لعاب دیگری به میدان مقابله با جبهه حق و اسلام و انقلاب آمده است، چرا که اسلام در ابعاد جهانی نفوذ کرده است و دایره سلطه باطل را کم رنگ کرده است، هرکجا قدم دشمن بود قلم اسلام آن را شکست داده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابطحی ادامه داد: باید سخنان و یاوه گویی های ترامپ را  تحلیل کرد. آنها شکست سیاست های خود را در امر خاورمیانه جدید و مهار انقلاب و اسلام را می بینند، غیض و غضب در چهره ترامپ و سران استکبار که برخاسته از پیروزی های اسلام است را شاهد بودیم.

وی ابراز کرد: دشمن از اینکه هنوز در ایران «شعار مرگ بر آمریکا» بر زبان ملت ایران جاری است، عصبانی است، آنها براین تصور بودند با برجام، این شعار از بین برود، امروز همه مردم ایران سراسری به این پی برده اند که باید رساتر و بلندتر شعار مرگ برامریکا واسرائیل سردهند.

استاد حوزه علمیه اصفهان افزود: متاسفانه عده ای در داخل کشور، آمریکا گستاخ تر می کنند، نوای خلیج ع ر ب ی سر دادن در مقابل خلیج فارس نتیجه گرفتن دلارهایی است که از آل سعود توسط رئیس جمهور آمریکا گرفته شده است.

وی در پایان با بیان این که ما به دولتمردان می گوییم دست از بزک کردن اروپا که هم پیمانان آمریکا در جهان هستند، دست بردارید، افزود: وظیفه امروز روحانیون و طلاب این است که تبعیت از ولایت فقیه داشته که رمز پیروزی ملت ایران است، حربه و نقشه های دشمنان را بشناسند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha