جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نژادپرست آمریکایی دو دختر نوجوان مسلمان را مورد آزار و اذیت قرار داد

حوزه/ دودختر نوجوان محجبه درحالی که از مدرسه به سمت منزل در حرکت بوده‌اند، توسط یک نژادپرست آمریکایی مورد مزاحمت، تهدید و اهانت قرار می‌گیرند و در این لحظه پدر دختران از راه رسیده و از آن‌ها حفاظت می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از patch، یک مرد نژادپرست آمریکایی در شهر نشویل واقع در ایالت تنسی به جرم ایجاد مزاحمت برای دو دختر نوجوان مسلمان و اهانت‌های نژادپرستانه به آن‌ها توسط پلیس دستگیر شد.

دو دختر نوجوان درحالی که از مدرسه به سوی منزلشان می رفتند، پس از این که از اتوبوس خارج می‌شوند توسط یک مرد 32 ساله آمریکایی مورد مزاحمت، تهدید و اهانت قرار می‌گیرند.

این دو خواهر مسلمان که حجاب به سر داشته‌اند، از دبیرستان مک گاووک در پیاده رو به سمت منزلشان در حرکت بودند که کریستوفر بکام مرد 32 ساله آمریکایی به آن‌ها نزدیک شده و به آن‌ها می‌گوید به کشور خودشان بازگردند.

یکی از خواهرها از او می‌خواهد دست از ایجاد مزاحمت بردارد، اما وی آن‌ها را تعقیب کرده و قصد ضرب و شتم دو دختر را داشته، خوشبختانه در این لحظه پدر دو خواهر سوار بر تاکسی خود از راه می‌رسد، وی از تاکسی پیاده شده و از دخترانش دفاع کرده و پلیس را خبر می‌کند.

به گفته شاهدان دراین لحظه مرد آمریکایی چاقویی از جیب خود در آورده و درحالی که اهانت‌های نژادپرستانه سر می‌داده، با چاقوی جیبی به آن‌ها حمله می‌کند. درگیری میان پدر دخترها و فرد مهاجم منجر به مجروح شدن هر دو نفر شده، در ادامه پدر دخترهایش را سوار تاکسی کرده و تا رسیدن پلیس منتظر می‌ماند.

به گفته افسر پلیس، فرد مهاجم حتی جلوی نیروهای اداره پلیس هم دست از اهانت‌های نژادپرستانه برنداشته و تهدید کرده که پس از آزادی از زندان پدر و دخترانش را به قتل برساند، وی متهم به دو فقره حمله و تجاوز و یک فقره حمله مسلحانه می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha