جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جعفر عسگری

عسگری گفت: مراسم ۱۳ آبان امسال با سخنرانی آیت الله رحیمیان ساعت۹.۳۰ با تجمع آحاد مردم ولایت مدار اصفهان در میدان انقلاب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان پیش از ظهر امروز ریس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان در نشست خبری ستاد برگزاری 13 آبان در صداوسیما، اظهار کرد: درمیان رخدادهای انقلاب اسلامی سیزدهم آبان به دلیل در برداشتن سه رویداد مهم تاریخی از جایگاه ویژه برخوردار است.

وی بیان کرد:  تبعید حضرت امام به ترکیه درسال1343 توسط رژیم ستمشاهی و به خاک وخون کشیده شدن دانش آموزان معترض به دخالت های آمریکا در ایران درسال 57 و تسخیرلانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در 58، رخدادهایی است که موجب شد با تصویب مجلس روز 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ثبت شود.

عسگری تاکید کرد: اگر چه این سه واقعه تاریخی هریک به نوبه ی خود نقش برجسته ای در تاریخ  انقلاب اسلامی است، لیکن ادامه دشمنی و کینه توزی آمریکا با ملت مسلمان ایران و تلاش همه جانبه برای جلوگیری از حرکت و روند تکاملی انقلاب اسلامی توجه ویژه به روز ملی مبارزه با استکبار را دو چندان می کند.

وی با بیان اینکه درآستانه اربعین حسینی هستیم و یکی از پیام های عاشورای حسینی هیهات من الذله است، گفت: در چهار دهه گذشته عمر بابرکت نظام جمهوری اسلامی، این نظام، نمود عملی این شعار رانشان می دهد و ملت ایران با ایستادگی خود در مقابل زورگویان این شعار محقق ساختند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: یکی از دلایل عربده کشی های رئیس جمهور آمریکا ناشی از شکست های می در پی است که در منطقه از تفکر پویای شیعه و جمهوری اسلامی حاصل شده است.

وی ادامه داد: سیاست های خصمانه آمریکا در منطقه توسط حضور جبهه مقاومت اسلامی خاصه ایران شکست خورده و سخنان گستاخانه ترامپ نشان از آن است.

عسگری افزود: 13 آبان نماد وحدت و یکپارچگی است ،مواضع تمام مسئولین نظام در مقابل امریکا همگی یکسان است و همه به یقین رسیدند نمی شود به آمریکا اعتماد کرد.

وی اذعان کرد: حضور در صحنه هایی چون راهپیمایی 13 آبان دستاوردهای بالایی دارد و می تواند مانع از گستاخی و زورگویی ابرقدرت های استکباری علیه ملت ایران و نظام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان یادآور شد: روشنگری و حضور در صحنه همراه با بصیرت نظام را در مقابل توطئه ها و فتنه ها بیمه می کند.

وی خاطرنشان کرد: پشتوانه مردمی نظام دلیل اصلی  وحشت آمریکا از نظام جمهوری اسلامی است که باید از آن حراست و حفاظت کرد، عصبانیت دشمن نشان از پیمودن راه صحیح ما است و اگر دشمن با لبخند به سراغ ما آمد، باید به راه خود شک کنیم.

وی ابراز کرد: ستاد 13 آبان امسال اصفهان  با 11 کمیته شکل گرفت که همت همگی برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم است، مراسم 13 ابان امسال ساعت9.30 درمیدان انقلاب  سلامی همراه با سراسر کشور آغاز  می شود.

گفتنی است؛ سخنران مراسم 13 آبان  حجت الاسلام و المسلمین  رحیمیان تولیت آستان مقدس مسجدجمکران است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha