پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ سلسله نشست تبلیغی - تربیتی با حضور مبلغین در مدرسه علمیه خواهران الزهراء(س) ساری برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، خانم طالب زاده مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) ساری در اين نشست ضمن نظر سنجی از مبلغین در خصوص سوالات و موضوعات مطرح شده در اجتماع و دغدغه های عوام در مورد مباحث و مسائل روز بیان کرد: طلاب برای این که بتوانند رسالتی که بر گردن آنها نهاده شده، کامل و جامع به اتمام رسانند، باید در تبلیغ فعال و خیلی قوی عمل کنند.
  وی در ادامه تواضع در سخنرانی، تقسیم نگاه بین مخاطب، انتخاب موضوع مناسب جهت اغنای اندیشه مخاطب، با طمانینه و با نشاط صحبت کردن را از جمله راهکای مهارتهای لازم برای تبلیغ برشمرد و گفت: سعی کنید در نشست ها پرسش و پاسخ نداشته باشید، مگر برای ایجاد تمرکز در مخاطبین این کار را انجام دهید.
مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) ساری اظهار داشت: یکی از نعمت های که خداوند به انسان داده و باید ارزش آن را بدانیم قلب انسان است؛ قلب انسان مرکز ادراک و احساسات بشر است.
این کار شناس مذهبی در پایان با اشاره به ویژگی های قلب سلیم خاطر نشان کرد: قلبی که جز یاد خدا در آن نباشد، در هر شرایطی پیرو حق و خاشع در برابر پروردگار بوده که با یاد خدا آرام می شود.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha