جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام بابایی

حوزه/ حجت الاسلام بابایی گفت: ۱۳ آبان امسال نخستین سالی است که همه ملت ایران با هر سلیقه و گرایشی، بر بی اعتمادی به آمریکا و گرگ صفتی آمریکا اذعان دارند و معتقدتر از قبل پا در صحنه می گذارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان حجت الاسلام حسن بابایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد برگزاری 13 آبان در صداوسیما اظهار کرد: در آستانه سه رویداد مهم 8 آبان سالروز شهادت حسین فهمیده و 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار و 25 آبان روز حماسه و ایثار اصفهان هستیم.

وی با بیان این که مراسم 13 آبان امسال از چند وجه با سال های دیگر متمایز است، گفت: 13 آبان امسال نخستین سالی است که همه ملت ایران با هر سلیقه و گرایشی بر بی اعتمادی به آمریکا و گرگ صفتی آن اذعان دارند و معقتدتر از قبل پا در صحنه می گذارند.

مسئول تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: دومین ویژگی شاخص 13 آبان امسال این است که به امید خدا جشن نابودی کامل تروریست‌های تکفیری هم خواهیم گرفت و سومین ویژگی این که تحریم های ایران توسط آمریکا ادامه می یابد که با توجه به فرمایش رهبری، خلاقیت و پیشرفت ملت ایران و خودکفایی ایرانیان بیش از پیش می‌شود.

وی افزود: یکی از کمیته های ستاد برگزاری مراسم 13 آبان، کمیته تشکل های دینی به محوریت سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان است که امسال برنامه های خود را با شعار «مصداق صحیح لعن الله یزید، شعار مرگ بر آمریکا» است، مزین نموده است.

حجت الاسلام بابایی خاطرنشان کرد: مسابقه «رفاقت با فهمیده ها» تحت 40 سؤال تستی از زندگی نامه حضرت قاسم بن علی، شهید حججی، شهید عزیزالهی، شهید فهمیده، شهید بهنام محمدی است که تهیه و در مراسم 13 آبان توزیع می‌شود و در روز اربعین حسینی در میدان امام علی دریافت و اعلام نتایج آن 25 آبان در روز حماسه و ایثار بیان می‌شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha